30-03-2011, 18:16
Giantco sprint - fjerne skive
|
||
30-03-2011, 18:18
(30-03-2011, 18:07)DarkSide Skrev: Puha, kan i det mindste se de tændrør er billigere end de 10mm jeg bruger Hvilke 10mm tændrør bruger du da? Jeg giver 69 kr. for iridiumrør (NGK IRIDIUM CR7HIX ), det er under halv normalpris, men så er det også fra en hobbyforretning http://www.fg-hobby.dk/product_info/prod...-19877.htm
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
30-03-2011, 18:27
(30-03-2011, 18:18)kragen Skrev: Hvilke 10mm tændrør bruger du da? Jeg bruger NGK ZMR7AP http://www.mc-importen.dk/reservedele/10...cle/163517 Edit: Jeg køber dem dog på ebay til ca 10 pund pr stk.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
30-03-2011, 19:44
(30-03-2011, 18:27)DarkSide Skrev: Jeg bruger NGK ZMR7AP Det var dog en underlig sag, der kun bruges til en Factory og bådmotorer Kan du ikke bare bruge en NGK CR7EIX ?
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
30-03-2011, 19:46
(30-03-2011, 19:44)kragen Skrev: Det var dog en underlig sag, der kun bruges til en Factory og bådmotorer Der er lavet en længere test ang de tændrør, og de er simpelthen det eneste der fungerer 100% perfekt på Ditech og Factory. Der er blandt andet lavet en test ang km/l, og med andre rør svinger maskinen nede omkring 38-40km/l, men med de ZMR7AP ligger den noget længere oppe, dvs ca 48 km/l. De tændrør er så vidt jeg ved specielt udviklet af NGK til Aprilia og Ferrari.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
30-03-2011, 20:05
(30-03-2011, 19:46)DarkSide Skrev: Der er lavet en længere test ang de tændrør, og de er simpelthen det eneste der fungerer 100% perfekt på Ditech og Factory. Iflg. NGK, er den ganske rigtigt udviklet specielt til Factoryen (ikke til alle Ditecher), og Johnson samt Evinrude påhængsmotorer. De oplyser samtidigt, at den ikke mere "lagerføres" som tændrør til scooter og mc, men officielt kun til bådmotorer, der skal bruge den specielle induktive resistor, der sidder i røret, hvilken ikke er strengt nødvendig i Factoryen, og slet ikke i andre maskiner med Ditech, hvor de anbefaler NGK CR7EIX .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
30-03-2011, 20:10
(30-03-2011, 20:05)kragen Skrev: Iflg. NGK, er den ganske rigtigt udviklet specielt til Factoryen (ikke til alle Ditecher), og Johnson samt Evinrude påhængsmotorer. De oplyser samtidigt, at den ikke mere "lagerføres" som tændrør til scooter og mc, men officielt kun til bådmotorer, der skal bruge den specielle induktive resistor, der sidder i røret, hvilken ikke er strengt nødvendig i Factoryen, og slet ikke i andre maskiner med Ditech. Det anbefales nu meget kraftigt på apriliaforum.com specielt både til Ditech'en og Purejet'en Men altså jeg fortrækker at bruge det, brugte det før på Ditech'en inden jeg solgte den, og den kørte simpelthen som en drøm, brændte 100% rent, ingen problemer med koldstarter, og meget langt på literen. Jeg kører lige pt med et NGK CPR8E, og det er altså noget skidt, kokser nemt til, maskinen pludrer lidt ved koldstart, og den virker generelt ikke nær så frisk som med et ZMR7AP.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
30-03-2011, 20:26
(30-03-2011, 20:10)DarkSide Skrev: [...] Det er også et "gammelt jerntændrør" Prøv iridiumrøret. Hvis resistoren ikke har den store betydning, så er iridium bedre end platin, og meeeget bedre, end det "jern" du kører med nu. Jeg kan sagtens mærke forskel på platin og iridium på mine. De brænder renere, har så at sige ingen udfald ved høje omdrejninger, en "skarpere gnist", og holder længere. Bare, så du ikke står en dag, uden at kunne få det dyre mærkelige
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
30-03-2011, 20:29
(30-03-2011, 20:26)kragen Skrev: Det er også et "gammelt jerntændrør" Prøv iridiumrøret. Hvis resistoren ikke har den store betydning, så er iridium bedre end platin, og meeeget bedre, end det "jern" du kører med nu. Jeg kan sagtens mærke forskel på platin og iridium på mine. De brænder renere, har så at sige ingen udfald ved høje omdrejninger, en "skarpere gnist", og holder længere. Bare, så du ikke står en dag, uden at kunne få det dyre mærkelige De kan heldigvis købes på ebay lige pt, regner med at bestille en 10 stks hjem, bare for at have, så skal de nok holde de næste par år
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
31-03-2011, 00:23
(29-03-2011, 17:00)mio22 Skrev: Hej Se nu hvad der sker med din tråd, når du ikke passer den.
31-03-2011, 00:26
(30-03-2011, 20:26)kragen Skrev: Det er også et "gammelt jerntændrør" Prøv iridiumrøret. Hvis resistoren ikke har den store betydning, så er iridium bedre end platin, og meeeget bedre, end det "jern" du kører med nu. Jeg kan sagtens mærke forskel på platin og iridium på mine. De brænder renere, har så at sige ingen udfald ved høje omdrejninger, en "skarpere gnist", og holder længere. Bare, så du ikke står en dag, uden at kunne få det dyre mærkelige Ja Iridium, er bare nr 1. Da jeg satte den i Peugeot Buxyén, havde den meget nemmere ved at starte, og går mere jævn, synes jeg.
01-04-2011, 14:50
Til kragen, du kan også få cr7hix til 89 kr hos hobbybutikken rccentret.dk det ligger i vallensbæk, så sparer du portoen.
| ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|