Søg Garagen Hej Gæst! Register

Allerede nu kan se om man får penge retur af SKAT
#1
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/a...513815.ece
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Og allerede nu, har systemet været i knæ :P

Selvom det er mine egne penge, er det nu meget rart at få årets positive overraskelse Grin
Svar
#3
(05-03-2011, 16:17)Teddy Skrev: Og allerede nu, har systemet været i knæ :P

Selvom det er mine egne penge, er det nu meget rart at få årets positive overraskelse Grin


Jeg skal betale penge, men skidt med det sidste år fik jeg 10.000kr retur Smil
Svar
#4
Jeg er ved at dø af nysgerrighed, men jeg tør næsten ikke....

Blink med øjet
Svar
#5
Møgbel*rtede nemID......
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(05-03-2011, 17:32)Jacob k Skrev: Møgbel*rtede nemID......

Jeg har endnu ikke haft problemer med NemID, udover at jeg lige skulle vænne mig til, at rende rundt med et nøglekort i lommen Smil
Svar
#7
(05-03-2011, 17:32)Jacob k Skrev: Møgbel*rtede nemID......

Det virker fint hos mig, og syns os det er nemt at finde ud af
Svar
#8
Jeg venter, til jeg får besked fra skat. Jeg har nemlig ikke nemID Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Jeg har ikke mulighed for at gå ind og se på min årsopgørelse, der står stadigvæk "Forskudsopgørelse for 2011"
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Vi kan se en foreløbig årsopgørelse, men den er da også foreløbig, for den ser lidt for godt ud i forhold til virkeligheden. Griner

Der er endnu ikke beregnet at vi skal betale ejendomsværdiskat. Undrer mig lidt om de kan nå at køre det inden mandag, eller i det mindste inden vi får pengene udbetalt, eller om de laver en "ups" og udbetaler pengene, hvorefter de beder om dem igen.
Svar
#11
(05-03-2011, 18:43)Micras Skrev: Jeg har ikke mulighed for at gå ind og se på min årsopgørelse, der står stadigvæk "Forskudsopgørelse for 2011"

Det gør det også på min, men gå ned i midterste kolonne, der står årsopgørelsen. Smil

Jeg skal da ha 352kr tilbage. Cool

Så er der til overnatningen på den snarlige touring. Grin

Svar
#12
Det samme her Griner . 231 kr. Cool .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: