Svar: 5
Tråde: 3
Tilmeldt: Feb 2011
Hej alle..
Jeg har en PGO Black magic 30/km og jeg har brug for hjælp - jeg har pillet ringen i Variatoren og jeg har fjernet skrue på indersiden af karburatorens vakuumlåg.
Hvad skal jeg dyse op til ??
På forhånd tak
.
______________________________
Pedersen[/font]
Svar: 590
Tråde: 80
Tilmeldt: Dec 2010
(28-02-2011, 15:01)Fuld gas Skrev: Hej alle..
Jeg har en PGO Black magic 30/km og jeg har brug for hjælp - jeg har pillet ringen i Variatoren og jeg har fjernet skrue på indersiden af karburatorens vakuumlåg.
Hvad skal jeg dyse op til ??
På forhånd tak .
______________________________
Pedersen[/font]
Jeg ville bare kører, uden at dyse op, men hvis du tror det hjælper, så kun dyse den 2 nummer op, det vil sige 74..
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
Hvor svært, kan det være
. Aflæs tændrøret, og se, om der skal dyses op eller ned. Eller køb en ColorTune.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar: 590
Tråde: 80
Tilmeldt: Dec 2010
(28-02-2011, 15:01)Fuld gas Skrev: Hej alle..
Jeg har en PGO Black magic 30/km og jeg har brug for hjælp - jeg har pillet ringen i Variatoren og jeg har fjernet skrue på indersiden af karburatorens vakuumlåg.
Hvad skal jeg dyse op til ??
På forhånd tak .
______________________________
Pedersen[/font]
Du skal dyse 800 numre op, så du skal kører ud til T.Hansen og be om en dyse 872 ..
Den vil ikke varme sætte sig med den dyse, og så får du ingen problemer med motoren
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar: 651
Tråde: 53
Tilmeldt: Jun 2009
(28-02-2011, 20:35)PgoFyn Skrev: Du skal dyse 800 numre op, så du skal kører ud til T.Hansen og be om en dyse 872 ..
Den vil ikke varme sætte sig med den dyse, og så får du ingen problemer med motoren
Nej, med størrelse 872 tror jeg faktisk at systemet får lidt svært ved at tage imod benzinen.. Den kan måske drive en 2.5 liters bilmotor??
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)
Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar: 590
Tråde: 80
Tilmeldt: Dec 2010
(28-02-2011, 21:11)ksj-rdo Skrev: Nej, med størrelse 872 tror jeg faktisk at systemet får lidt svært ved at tage imod benzinen.. Den kan måske drive en 2.5 liters bilmotor??
HeHe.. Pjatter bare lidt, men helt seriøst så tror jeg nu ikke selv på, man skal dyse op, bare ved at fjerne begrænsninger, men hvis han gerne vil være på den sikre side, så ville jeg anbefale at han gik 2 numre op, så han ender med en dyse 74
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar: 651
Tråde: 53
Tilmeldt: Jun 2009
Min CPI skulle dyses op da jeg fjernede alle begrænsninger, ellers kørte den af helvedes til og var meget svær at starte med mindre man holdt for luftfilteret, men scootere er forskellige..
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)
Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)