Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lidt hjælp cpi kan ikke starte??
#1
Hej har lige købt en cpi i dag der startede den fint på kickstarteren battteriet var dødt sagde han.. Har haft kørt på den og har ikke været noget så her til aften hvor den var kold ville den ikke starte.. Har joggede en røvfuld gange på den så der gået et eller andet galt så der slet ikke r modstand i den mere..hvad der gået galt og er det noget man selv kan lave..? Hvis jeg lader på batteriet kan jeg heller ikke starte den hvad er der galt der..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Løs siddende tændrør evt ?
VGA Firefox "Ad vitam aut culpam"
Ny 20.April 2017  -  Nu +1.000km
Svar
#3
Hmm ved jeg ikke, men det er vel ikke særligt logisk det sku være tilfælde når den bare har stået stille mens det har været??
Svar
#4
Så er der os ændrede til store bogstaver..Smil
Svar
#5
Slet ikke nogle der har nogle gode ideer??
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(26-02-2011, 21:00)BANNED Skrev: Slet ikke nogle der har nogle gode ideer??

Tålmodighed er en dyd her på BS Blink med øjet. Der skal nok komme svar.

Ivecar plus 2023.
Svar
#7
He he skal prøve.
Svar
#8
(26-02-2011, 21:00)BANNED Skrev: Slet ikke nogle der har nogle gode ideer??

Det er da vist den 1 herinde som er fra min gamle hjembySmil
Svar
#9
Ja den er god nok, der nok ingen der vil indrømme de er her nede fra.Ang lidt hjælp til min scooter så har jeg fundet ud af jeg vist har kvast tænderne på selve den del du træder på på kickstarteren og så den der går ind gennem skjoldet.. Hvad hedder de ting?? ang batteriet så er der slet ikke noget strøm på det.. Men hvis jeg sætter det til en oplader vil den stadig ikke starte siger bare lidt lyde hvad er der så mere galt?Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: