Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dårlig knallert-karma
Jeg synes at vi har set en stigende mænge dårlig omtale af knallertfolket her indenfor det seneste halve år. Og nu er der gudhjælpemig også en fyr som har afreageret på en snerydder...

LokalAvisen Skrev:Kørte råddent på knallert og tæskede snerydder

Snerydder blev slået og sparket, efter han havde skældt to unge ud for at køre råddent på knallert

af Jeppe Rafn

En 30-årig mand var torsdag morgen kl. 6 i gang med at rydde sne i en lastbil med sneplov, da to unge på en knallert kom drønende ind foran ham. Manden skældte dem ud for at køre råddent, men det skulle han tilsyneladende ikke have gjort, for de reagerede ved at give ham en lussing og sparke ham i maven, hvorefter de tog hans pung med kort og kontanter.
Føreren af knallerten beskrives som 17-20 år, 190 cm høj, spinkel og med en tatovering på venstre side af halsen. Han var af mellemøstligt udseende og talte dårligt dansk. Passageren beskrives som en mand på 15-20 år, 170-175 cm høj, tæt bygget og af mellemøstligt udseende. Efter overfaldet, der skete på Valhalvej i Åbyhøj i det vestlige Aarhus, kørte de væk på den sorte scooter, der var uden nummerplader og larmede meget, oplyser Østjyllands Politi.

En snerydder???? Vi ELSKER da sneryddere! Om nogen, så er det os som hurtigst får problemer hvis der ligger for meget af det hvide stads på vejene. Så indtil vi får den globale opvarmning som de bliver ved med at love os, så hold venligst nallerne fra snerydderne, tak!

Fortvivlet

Og så er der en lidt ældre historie, som tilgengæld er noget grovere...

LokalAvisen Skrev:Trafikvold: Fik tæsk for at ryste på hovedet af knallertkører

Politiet efterlyser vidner til trafikvold mod 43-årig mand, som fik flere knytnæveslag i ansigtet

Af Jeppe Rafn

Østjyllands Politi efterlyser vidner til trafikvold torsdag 19. august kl. 12.50 i krydset ved Hasle Ringvej og Viborgvej i Århus V.
Sagen startede, da en 43-årig mand kom kørende i sin sorte Ford Mondeo årgang 2002 ad Hasle Ringvej. I krydset ved Herredsvej kørte han bag to mænd på en mørk scooter, der "cirklede" rundt på kørebanen, og da han overhalede scooteren, rystede han lidt på hovedet af dem. Da den 43-årige mand umiddelbart efter holdt stille for rødt i krydset Hasle Ringvej/Viborgvej, kørte scooteren op på siden af bilen, hvor føreren af scooteren sparkede på bilens dør og sidespejl. Bilisten steg ud af bilen, hvorefter han blev slået med knytnæve i ansigtet flere gange og måtte køres på hospitalet i en ambulance.

Opereret for overfaldet

Den 43-årige mand fra Tranbjerg blev udskrevet samme dag, men han er her i weekenden blevet opereret på Kæbekirurgisk Afdeling som følge af overfaldet. "Det er helt uacceptabelt, at en sagesløs mand overfaldes så voldsomt, blot fordi han har rystet lidt på hovedet af dem. Det er en sag, vi ser med stor alvor på," siger politikommissær Mogens Brøndum, Østjyllands Politi. Gerningsmanden, som var føreren af scooteren, beskrives som en mand på 17-23 år, 170-180 cm høj, grov hud og bred i ansigtet, muskuløs og bredskuldret. Han var iført en mørk hættetrøje med hætten trukket op over hovedet, samt joggingbukser. Passageren på scooteren var en mand på samme alder.
Østjyllands Politi kan kontaktes på tlf. 8731 1448 eller 114.

Jeg håber at politiet i mellemtiden har fået fat i fyrene og at anholdelsen foregik så brutalt og voldeligt som muligt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

De skal bare vippes af sådan nogle typer - pit manøvre ja tak. Heldigvis er min bil godt bulet på højre side, så en fra el. til.

Bare få dem til at forfølge dig, indtil i er et sted hvor der ingen vidner er - og så !

Og det er kke bare pis, jeg gør det sgu - jeg vil kke finde mig i sådan noget, det er nemmere at bearbejde et angreb end et overgreb.
Svar
En knallert er jo et meget billigt og letanskaffeligt køretøj, det har god manøvredygtighed, og er i det hele tagets bøllers foretrukne fræsermaskine. Men pga. deres kørsel og opførsel, tænker nogen folk på alle knallertkørere som sådanne bøller, hvilket går ud over os, på den ene eller den anden måde.
Vidste ikke hvad jeg ville skrive her, så jeg skrev dette :D
Svar

Forum spring: