Søg Garagen Hej Gæst! Register

Power filter
#1
Hej, jeg har TMS Classic og jeg overvejer at skifte mit standard luftfilter ud med et powerfilter, men hvad er forskellen og skal jeg skifte dyse også? Evt. forslag til powerfilter er velkommen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
(08-02-2011, 18:19)krabben84 Skrev: Hej, jeg har TMS Classic og jeg overvejer at skifte mit standard luftfilter ud med et powerfilter, men hvad er forskellen og skal jeg skifte dyse også? Evt. forslag til powerfilter er velkommen.

Lad være med at skifte til powerfilter. Det eneste det gør, er at give mere larm, og suge skidt og møg ind i karburatoren. Plus det kan være et helvede at få scooteren indstillet korrekt. Og ja der skal skiftes dyse.

 46 år på 2 hjul. Kymco Super 8 2015 17.000 km 
Svar
#3
(08-02-2011, 18:19)krabben84 Skrev: Hej, jeg har TMS Classic og jeg overvejer at skifte mit standard luftfilter ud med et powerfilter, men hvad er forskellen og skal jeg skifte dyse også? Evt. forslag til powerfilter er velkommen.

Davs du.

Jeg kan starte med at sige at du ikke får særligt meget ud af at smide et powerfilter på en 4-takter.
HVIS du skifter til powerfilter, så skal du dyse op Smil.
Jeg kan desværre ikke give dig råd om hvilket powerfilter du skal købe, men du kan kigge på dette link for at læse dig lidt mere frem til hvilket filter der passer til dig.
http://speedline.dk/da/scooter/tms-class...uftfilter/
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar


Forum spring: