Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ligero PGO
#1
Hej Målløs
Jeg har den her Ligero 30 næsten lovlig,kører ca 55 kmt.
Mit problem er at når jeg gasser ned går den ud, nogle gange i stå ! Kører jo vinterkørsel og kommer jeg til et sving el lign. så går den nærmest i stå.Jeg kan køre 15 km hjem fra arb og går lige ind til bageren og så kan jeg f . . ik starte når jeg kommer ud ! Lader jeg den stå lidt, starter den igen . .
Ligesom den drukner el noget ???
PS. Den kører perfekt med håndtaget i bund Ond
Fancy
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
At køre 55 km i timen på en cykelsti , syntes jeg er rigtig farligt.
Det andet ved jeg ikke noget om..
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#3
(26-01-2011, 15:43)Fancy Skrev: Hej Målløs
Jeg har den her Ligero 30 næsten lovlig,kører ca 55 kmt.
Mit problem er at når jeg gasser ned går den ud, nogle gange i stå ! Kører jo vinterkørsel og kommer jeg til et sving el lign. så går den nærmest i stå.Jeg kan køre 15 km hjem fra arb og går lige ind til bageren og så kan jeg f . . ik starte når jeg kommer ud ! Lader jeg den stå lidt, starter den igen . .
Ligesom den drukner el noget ???
PS. Den kører perfekt med håndtaget i bund Ond

Forkert indstilling af karburatoren tror jeg Smil
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#4
Du skal nok stille på din luftskrue ja Grin
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
#5
(26-01-2011, 16:00)kinamanden Skrev: At køre 55 km i timen på en cykelsti , syntes jeg er rigtig farligt.
Det andet ved jeg ikke noget om..

Tak kinamand, men jeg synes selv at jeg er meget ansvarlig her :redface Flov Det kunne ikke falde mig ind at passere andre med de farter på stier el lign. Jeg er desuden nat-arbejder og da det ligger et godt stykke ude på landet har jeg valgt dette . .
Fancy
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Tænkte selv på om det evt kunne have med automat - sjokeren, siden den ligesom drukner Idé
Fancy
Svar
#7
(26-01-2011, 15:43)Fancy Skrev: Hej Målløs
Jeg har den her Ligero 30 næsten lovlig,kører ca 55 kmt.
Mit problem er at når jeg gasser ned går den ud, nogle gange i stå ! Kører jo vinterkørsel og kommer jeg til et sving el lign. så går den nærmest i stå.Jeg kan køre 15 km hjem fra arb og går lige ind til bageren og så kan jeg f . . ik starte når jeg kommer ud ! Lader jeg den stå lidt, starter den igen . .
Ligesom den drukner el noget ???
PS. Den kører perfekt med håndtaget i bund Ond

Min Pgo Ligero, har lidt af det samme. Men det er kun, når det er rigtig koldt. Den har meget svært ved at tage gassen, når jeg venter ved et kryds. Nogle gange så går den bare i stå. Men kører fint når den er blevet godt varm. Jeg har haft samme problem med andre scootere bl.a. min Jog R. Det lyder måske lidt mærkeligt, men det hjalp betydeligt at afmontere den automatiske choker, altså at pille stikket fra. Joggen kørte efterfølgende fint, og tog gassen meget bedre end før. Men der skulle trampes lidt mere på kick'eren når det var rigtig koldt, før den startede.
Kymco agility 2006, Yamaha Jog R 2003, Piaggio Typhoon 2004. PGO New Ligero 2010, Aprilia Sportcity One 50 2009, Vespa Lx 50 2T 2011.
Svar
#8
Fint nok .. Min gør det også i dag, lidt mærkeligt, men den kom da til sidst.. Ligesom
den først skal være varm først..
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#9
(27-01-2011, 15:08)godtnok Skrev: Min Pgo Ligero, har lidt af det samme. Men er kun når det er rigtig koldt. Den har meget svært ved at tage gasse, når jeg venter ved et kryds. Nogle gange så går den bare i stå. Men kører fint når den er blevet godt varm. Jeg har haft samme problem med andre scootere bl.a. min Jog R. Det lyder måske lidt mærkeligt, men det hjalp betydeligt at afmontere den automatiske choker, altså at pille stikket fra. Joggen kørte efterfølgende fint, og tog gassen meget bedre end før. Men der skulle trampes lidt mere på kick'eren når det var rigtig koldt, før den startede.
I så fald, virker din autochoker modsat mine Blink med øjet . Piller jeg strømmen fra chokeren, vil den konstant køre med chokeren i gang. Det er strømmen, der får chokeren, til at slå FRA ved, at et varmelegeme får en nål til at lukke for den ekstra tilførsel af benzin.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: