Søg Garagen Hej Gæst! Register

Koso rpm installation
#13
(19-01-2011, 17:19)ibob Skrev: jeg har en pgo hot 50

hvis det kan hjælpe lidt

Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=5327

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en privat besked.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Cool,

Du skal have fat på et multimeter, og måle på din tændingslås, for at finde ud af hvilken ledning der er strøm på når du drejer tændingen til "ON". Så lyser instrumentbrættet normalt op.

Og når nøglen står i "OFF" burde du ikke få noget usdslag på multimeteret dvs. 0V, og når du så drejer nøglen til "ON" står der 11.9V eller noget i den stil.

Når den ledning er fundet skal du have fat på noget ledning, Og dertil en sikring, ville nok tage en 5Amp sikring. du kan altid skifte til større hvis den springer.

Monter din ny anskaffede ledning på den ledning du fandt ved tændingslåsen med en strømtyv. Og saml den ledning med den røde fra Omdrejningstælleren. Og monter den sorte ledning på den negative pol på batteriet. (dvs. -)

Få viklet det 3 kabel rundt om tændrørskablet så det sidder nogenlunde godt, og så ville jeg nok personligt vikle isoleringstape rundt om for at holde de tæt til kablet og at det ikke falder af i fart.

Og så burde det ellers virke Smil MEEEN! Dette er kun sådan jeg selv ville gøre hvis jeg stod med den. Og jeg tager intet ansvar for hvis du gør som jeg siger og noget går galt eller det ikke virker.

Dette er det nærmeste jeg kan give dig et svar uden at have en brugsforvirring Smil
Svar
#15
Tak skal du have jeg prøver mig frem.
Svar
#16
Jamen det var da så lidt Smil
Svar
#17
Hvad skal multumeretet stå på?

Hvordan skal man måle det når stikkende sidder sammen, skal man skære hul i ledningerne for og kan måle?. Har aldrig prøvet og bruge sådan et multimeter før Grin hehe..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Hehe fair nok Smil Du kan pille multistikket ud af tændingslåsen, og derefter kickstarte dyret. (Sådan bliver de fleste scootere stjålne scootere startet hvis de ikke har startspærre. ) Og du indstiller dit multimeter til DC og på 20V, så burde du kunne se det, det burde give et udslag på der hedder 11.9 et eller andet. eller bare tallet 11.9 indgår i så ved du der er strøm på dyret Grin
Svar
#19
http://www.scootergalleri.dk/alb_vis.asp...id=57991#2 Jeg kan desværre ikke få dette billede i bedre opløsning ellers kunne du se hvilken ledning du skulle tage, da der står farver på de forskellige ledninger Grin
Svar
#20
Ny fandt jeg ud af det det er den orange ledning på tændings låsen og det er den røde ledning (plus) der skal på tændingslåsen og den sorte(minus) på minus Polen på batteriet
Svar
#21
Kanon Grin Fungere den så nu ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
ja det køre bare Grin
Svar
#23
Frækt Blink med øjet
Svar


Forum spring: