Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny blanket til salg af knallerter
#1
Hej.

Jeg har lige uploaded en ny blanket til salg af EU-45 scooter.
Filen ligger under download.
Jeg hører gerne ris og ros, mest det sidste.
:oops:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
kinroad Skrev:Hej.

Jeg har lige uploaded en ny blanket til salg af EU-45 scooter.
Filen ligger under download.
Jeg hører gerne ris og ros, mest det sidste.
:oops:

Det er ski da meget godt?
Den tror jeg mange bliver glade for. Godt arbejde.
Synes specielt at "www.Billig-Scooter.dk" i toppen på blanketten er finno! :thumpup: :drunk:
Svar
#3
Har lagt min version ind på Download-området - igen! Det er jo skønt at have lidt at vælge imellem! Smil
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#4
Er der nogen herinde som har en kopi liggende?
Den blanket/købsaftale jeg lavede i sin tid, ligger på den udfaset computer, som står i skammekrogen i værkstedet. Grin
Det var en pdf-fil.
På forhånd tak for hjælpen.
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#5
Har vedhæftet en slutseddel fra det gamle BS, kan det bruges?

Mvh
Stig


Vedhæftede filer
.doc   aa54d60fff866aa391d7ef3a14089b56.doc (Størrelse: 30,5 KB / Nedhentninger: 321)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hej Stig

Den kunne da absolut godt bruges - og den er væsentlig bedre end den politiet har. Så tak!

Min lå i Download-afdelingen på det gamle BS - og det kunne godt være at en eller anden havde den liggende!?!



Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#7
Sørme om jeg ikke fandt den på min computer. Grin

Nu kan I andre så gøre brug af den.


Vedhæftede filer
.pdf   scooterslutseddel1.pdf (Størrelse: 74,69 KB / Nedhentninger: 20.064)
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#8
(05-02-2011, 21:58)Herr Jensen Skrev: Sørme om jeg ikke fandt den på min computer. Grin

Nu kan I andre så gøre brug af den.

Du burde måske ændre pdf'en så den kan udfyldes i Acrobat Reader Blink med øjet
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
(05-02-2011, 22:35)kragen Skrev: Du burde måske ændre pdf'en så den kan udfyldes i Acrobat Reader Blink med øjet

Nu har jeg kun denne kopi af original-udgaven - og så vidt jeg husker, så lavede jeg originalen i OpenOffice (men som tidligere nævnt på en anden computer end den jeg sidder ved)
- omvendt hvor mange løber rundt med bærbar og printer, når de gennemfører en handel ? Griner
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: