Søg Garagen Hej Gæst! Register

Køb af plastdele - PGO G-Max
#1
Jeg har haft den trælse oplevelse at der er begået hærværk på fronten af min G-Max. Jeg tror ikke det efter et tyveriforsøg, men mere misundelse eller almindelig fuldemandshærværk.

Der er sparket eller slået stykker af og revner i plastdelen omkring forlygten og revner i det sorte dæksel, over forlygten. Hos min forhandler vil de have ca. 700 kr for det store plastdel omkring forlygten, og ca. 400 kr for det sorte dæksel.

Jeg har søgt lidt på nettet efter billigere plastdele til G-Max men forgæves.

Er der nogle af forumsbrugerene der kender steder hvor der sælges plastdele til G-max ?

Nå ja, mit scooterdækken blev hugget ved samme lejlighed..Ond
   

2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
http://speedline.dk/da/scooter/kaabeglas...1-01069-0/

Men plastdele til g-maxen er desværre urimeligt dyre Blink med øjet
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
#3
Det er jeg ked af at høre, men måske du kan finde nogle skjolde til den på den her side, der er alt mulige til den.

Den her er til at se hvilke kategorier du vil ind i, http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...gory=13025 .

Og den her er til at se hvilke kategorier du vil ind under, http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...gory=11240 .
Jeg håber du kan bruge nogle ting her fra.

Mvh Emil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
KGI har også et udmærket sortiment til alle scootere. De hævder at de har det største lager af skjolde til alle scootere i hele Europa Smil

http://www.kgi.dk/catalog-6780.php (Det er ihvertifald til G-Max)
Svar
#5
Nu har jeg så linket personen direkte til lige præcis den del han spørger efter til meget billigere penge end han har fundet selv, så i behøver vel ikke at forvirre ham ved at linke til alle mulige andre sider? Smil
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(17-01-2011, 20:57)ksj-rdo Skrev: Nu har jeg så linket personen direkte til lige præcis den del han spørger efter til meget billigere penge end han har fundet selv, så i behøver vel ikke at forvirre ham ved at linke til alle mulige andre sider? Smil

Linket her som emil næsten linker til, kan jeg ikke se noget galt i Blink med øjet
Svar
#7
(17-01-2011, 20:57)ksj-rdo Skrev: Nu har jeg så linket personen direkte til lige præcis den del han spørger efter til meget billigere penge end han har fundet selv, så i behøver vel ikke at forvirre ham ved at linke til alle mulige andre sider? Smil

Rolig nu.. Jeg er ikke let at forvirre.. Blink med øjet
Så mange forskellige links som mulig er fint.. Desværre er priserne helt ens.. 655,95 for frontskjold og 345,95 for sort kåbedæksel.. Konkurrence på plastdele til PGO er ikke eksisterende..Målløs

Foreløbig nøjes jeg med gafferreparation.. Jeg kan købe mange ruller gaffertape for 1000 kr!Grøn grin

Jeg kan selvfølgelig også forsøge med noget fusk, som jeg overvejer p.t.. De små revner skal lukkes med hjemmelavet ABSlim (opløst abs-plast og acetone) og det store hul med en lap abs-plast.

Tak for jeres indlæg. Smil

2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#8
(18-01-2011, 19:03)Katana Skrev: Rolig nu.. Jeg er ikke let at forvirre.. Blink med øjet
Så mange forskellige links som mulig er fint.. Desværre er priserne helt ens.. 655,95 for frontskjold og 345,95 for sort kåbedæksel.. Konkurrence på plastdele til PGO er ikke eksisterende..Målløs

Foreløbig nøjes jeg med gafferreparation.. Jeg kan købe mange ruller gaffertape for 1000 kr!Grøn grin

Jeg kan selvfølgelig også forsøge med noget fusk, som jeg overvejer p.t.. De små revner skal lukkes med hjemmelavet ABSlim (opløst abs-plast og acetone) og det store hul med en lap abs-plast.
Fik du købt dine dele? ellers har jeg noget liggende..

Tak for jeres indlæg. Smil
Fik du købt dine dele? ellers har jeg noget liggende..


Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar


Forum spring: