19-08-2010, 17:16
Hej jeg har en v-clic allerede efter 1500 km havde den svært ved at starte men skiftede tændrør det hjalp men hvorfor står det af så hurtigt det er et CR7HSA :?
Tændrør problem
|
||
19-08-2010, 17:16
Hej jeg har en v-clic allerede efter 1500 km havde den svært ved at starte men skiftede tændrør det hjalp men hvorfor står det af så hurtigt det er et CR7HSA :?
19-08-2010, 17:39
Scoot Skrev:Hej jeg har en v-clic allerede efter 1500 km havde den svært ved at starte men skiftede tændrør det hjalp men hvorfor står det af så hurtigt det er et bp7hsa :?BP7HSA hock: . Er det ikke en firtakter? De har normalt 10mm tændrør (NGK CR7HSA ), og ikke 14mm (B).
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
07-09-2010, 08:56
Det er et cr7hsa :wink: problemet er ved at komme igen nogle gange starter den kun med kickstarter :roll:
27-09-2010, 00:23
Endnu et problem nu skal den varme op før den vil køre, forsøger jeg at køre med det samme så dør den. :?
27-09-2010, 00:40
Scoot Skrev:Endnu et problem nu skal den varme op før den vil køre, forsøger jeg at køre med det samme så dør den. :?Også hvis du vrider gassen som galdt det liv eller død? Jeg ved godt at det generelt er usundt at behandle en knallert sådan, men det var primært for "videnskabens skyld" (tilgiv mig). Min er ikke meget for at køre (med halv gas) når den er kold, men hvis jeg accellererer i ryk (med fuld gas), så kan den sagtens lege med. | ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|