Søg Garagen Hej Gæst! Register

Mangel på Gnist Giantco Sprint
#1
Hej alle sammen..
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare, men jeg vil gøre mit bedste :-)

Jeg købte en giantco sprint fra 2005 som godt kunne gniste og starte med lidt besvær ( den havde stået længe, så kickstarteren var hård og motoren var snavset og lignende.
- jeg fik et tilbud på en sprint fra 2009 som havde været kørt galt, men mange af delene var gode til at sætte på den 1.
Jeg rensede karburartor, skiftede studs, købte nyt std luftfilter,skiftede rator ( den under svinghjulet ), tændspole, ledningsnet, cdibox ( fra std til std, men forskel på str'en ) opladet batteri, og et par andre ting som ikke har betydning ( kickstraterskjold, uds og skjolde )

men nu gnister den ikke mere.
Jeg har 2 tændrør, 3 tændspoler, 2 cdi boxe, og 1 xtra rator ( men den er slidt , så meget at det er utroligt at den kunne køre med den til en start.

Jeg har købt en som kan måle om der er strøm ( husker ikke lige hvad den hedder, men der er en sort og en gul med metal i enden, og hvis der så er stræm lyser den fx op til 6 eller 12 :-)

Jeg syntes bare jeg har prøvet alt. hvad kan det være ????????????
PS den for benzin...og har prøvet at skifte tilbage til det første ledningsnet ..

Håber i kan hjælpe
Tak på forhånd
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Forum spring: