Søg Garagen Hej Gæst! Register

Problemer, virkelig store problemer.
#1
Hejsa folkens, har et virkelig stort problem med min Hot 50.
Den er købt i mandags (20/12/10) og har kørt godt og vel 13 kilometer, men så idag skete der noget underligt, pludselig ville den ikke køre. - jeg starter den og det går fint, men da jeg så gasser op sker der bare intet, overhovedet. - prøver og give bundgas, men den reagere slet ikke, men man kan dog godt høre at jeg giver gas (lyden fra udstødningen og omdrejningerne) men min kære scooter rykker sig altså bare ikke. - nogle der ved hvad det kan være der er galt?, er helt ny i scooter verdenen, så har ikke selv nogle ide. Smil
- tak på forhånd Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den er vidst dødfødt. Tilbage til forhandleren, og få den byttet.
Svar
#3
Super, den får han i hovedet imorgen 08:00 Smil
Svar
#4
Knækket rem, eller løs vario/kobling ? Tilbage med den.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Super, han sagde jeg ville få den igen idag, (dog inden han overhovedet vidste hvad det var), så håber squ snart han er færdig, han fik den 09:45, så...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(23-12-2010, 15:43)Madsgodiksen Skrev: Super, han sagde jeg ville få den igen idag, (dog inden han overhovedet vidste hvad det var), så håber squ snart han er færdig, han fik den 09:45, så...

Kostede det noget ?
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#7
(23-12-2010, 19:05)kinamanden Skrev: Kostede det noget ?

Jeg kan hverfald sige at det ikke burde koste noget, for det er jo en fabrikations fejl Smil
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#8
Nej det kostede ikke noget, men tror ikke helt på hans agument, for kan det passe at hvis man starter den, lige slukker den, lade den stå 5 min og starter den igen, ville man så drukne den i benzin?, det sagde han ihvertfald jeg havde gjordt..
Svar
#9
(23-12-2010, 21:12)Madsgodiksen Skrev: Nej det kostede ikke noget, men tror ikke helt på hans agument, for kan det passe at hvis man starter den, lige slukker den, lade den stå 5 min og starter den igen, ville man så drukne den i benzin?, det sagde han ihvertfald jeg havde gjordt..
Hvis den er druknet, vil du overhovedet ikke kunne høre, at du gasser op - den vil gå ud med det samme, når du giver gas; hvis du da overhovedet får den startet. Så den forklaring, køber jeg ikke.

Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Nej, men jeg skriver det ned på et stykke papir hvad fejlen er, hvad han har sagt, og så skriver jeg i en () ved siden af, det som du skrev, så kommer der mere med den vil have en ny.
- men er det normalt at en ny knallert skal "køres til" hvis jeg lige har startet den og giver gas med det samme, gasser den først op efter 3-4 sekunder, men prøver jeg så igen, køre den med det samme, er det normalt?
Svar


Forum spring: