Søg Garagen Hej Gæst! Register

CPI GTR giver slip.
#1
Hej jeg har en CPI GTR som er afdroslet, og den kører også fint fra koldstart, men når den bliver varm, begynder den at give slip når man giver gas.
Når den er varm og jeg kører hurtigt, giver den slip, så jeg står stille, når jeg så skal give gas igen for at komme op i fart, giver den slip hver gang jeg giver gas.
Jeg begynder så at hive i gashåndtaget et par gange, og til sidst kommer den i gang, så kører den hurtigt igen, i 10 sek hvorefter den starter forfra.

Efter det her, har jeg prøvet at lade den stå, i ca. 2 timer, for så at køre en tur igen, og i starten kører den fint, men den begynder nu på det igen, bare meget tidligere end før.

Mit spørgsmål er så, om det kan være fordi jeg kører med en for lille dyse?
Eller hvad det ellers kan være.

Tak for hjælpen! Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Har lidt svært ved at forstå hvad du mener, men kan du mærke din kobling tage fat?
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
#3
Jeg mener at, den kører helt fint fra koldstart i 10 minutter, men når den er blevet varm så vil den ikke give gas.
Dvs. at når den er varm og jeg holder stille og skal til at køre og giver gas, så tager den ikke fat, og begynder ikke at køre.
Men hvis jeg så gentagende gange hiver i gashåndtaget, så kommer den i gang.
Svar
#4
(19-12-2010, 01:01)reanden Skrev: Jeg mener at, den kører helt fint fra koldstart i 10 minutter, men når den er blevet varm så vil den ikke give gas.
Dvs. at når den er varm og jeg holder stille og skal til at køre og giver gas, så tager den ikke fat, og begynder ikke at køre.
Men hvis jeg så gentagende gange hiver i gashåndtaget, så kommer den i gang.

Kom til at skrive noget vrøvl fordi jeg tog fejl af CPI GTR og Rieju. DET var flovt
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar


Forum spring: