Søg Garagen Hej Gæst! Register

Spørgsmål til R-SETUP racing kit
#1
Jeg skriver på vegne af min kammerat, som ønsker at montere dette sæt på sin 2004 Hussar (CPI):

http://www.msp-tuning.dk/pi/R_setup_Spor...6_949.aspx

Og det rejser nogle spørgsmål:
  • Blander den nye karburator også olie i benzinen, eller skal man selv hælde i tanken?
  • Ændres mængdes af benzin og luft selvom man har samme dyse fordi den er større diameter?
  • Hvad er alle rør og hullerne til i karburatoren?
  • Choker ? er der ingen eller skal man selv sætte på eller er der el eller manuel?
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(13-12-2010, 21:02)ksj-rdo Skrev: Jeg skriver på vegne af min kammerat, som ønsker at montere dette sæt på sin 2004 Hussar (CPI):

http://www.msp-tuning.dk/pi/R_setup_Spor...6_949.aspx

Og det rejser nogle spørgsmål:
  • Blander den nye karburator også olie i benzinen, eller skal man selv hælde i tanken?
  • Ændres mængdes af benzin og luft selvom man har samme dyse fordi den er større diameter?
  • Hvad er alle rør og hullerne til i karburatoren?
  • Choker ? er der ingen eller skal man selv sætte på eller er der el eller manuel?

Jeg kan se at det er Ø12, er hans krumtap Ø12? Ellers vil det ikke passe på. Standard krumtap er Ø10, det er mange tun krumtapper også.

Det er ikke karburatoren der blander olie i benzinen, det er oliepumpen.

Større karburator betyder mindre dyse, men du skal også op i dyse, begrund af du får en større cylinder på.

Smil

Svar
#3
Og du skal finde en studs med olietilslutning fordi kraburatoren har det ikke Blink med øjet
Svar
#4
CPI har Ø12 krumtap som standard Smil Tak for svarene Smil
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar


Forum spring: