Søg Garagen Hej Gæst! Register

Optimering af Keeway
#1
Først og fremmest, vil denne passe på en 2 takter ? Eller der forskel på tændspoler fra 4 til 2 taktere http://speedline.dk/da/scooter/taendspol...-nk390-01/

Og er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe et Iridium tændrør i "håndkøb" dvs ikke nethandel, og hvilket skal jeg bruge. Det jeg køre med nu hedder NGK BR7ES

Jacob -.

Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg kan sige med det samme at den ikke passer ophængsmæssigt!
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
#3
Ophængsmæssig ?

Er der så nogen der kan linke til en tilsvarende ?
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#4
Ja, du vil få svært ved at sætte den fast på stel da den originale keeway tændspole er meget anderledes i formen. Har ikke andre forslag desværre. Men noget siger mig ,at det ikke er værd at ofre penge på medmindre du alligevel skal skifte tændspole.. Salgstaler er gode, men du skal tænke på du har en 50 cc motor med en enkel cylinder.. Du behøver slet ikke det der fancy noget..
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
#5
(06-12-2010, 01:17)ksj-rdo Skrev: Ja, du vil få svært ved at sætte den fast på stel da den originale keeway tændspole er meget anderledes i formen. Har ikke andre forslag desværre. Men noget siger mig ,at det ikke er værd at ofre penge på medmindre du alligevel skal skifte tændspole.. Salgstaler er gode, men du skal tænke på du har en 50 cc motor med en enkel cylinder.. Du behøver slet ikke det der fancy noget..

Naraku-tændspolen er lavet til GY6 firtaktere, og jeg tvivler lidt på, at den vil fungere på din totakter. Narakuen findes i to modeller, en med to stik, og en, med et stik. Så vidt jeg mindes, skal de fleste totaktere have tre stik Fortvivlet . Bando, laver en tilsvarende, med tre stik, beregnet til bla. Minarellier.

Gode salgstaler Målløs . Jeg kan bekræfte, at Narakus tændspole, der yder næsten det dobbelte output, har en særdeles gunstig indvirkning på selv "svagelige" encylindrede firtaktere. Færre koldstartproblemer, færre "udsættere" ved konstant høje omdrejninger, og sammen med et iridiumtændrør, en jævnere motorgang. At både hætte og kabel er beskyttet af silikone, hjælper endvidere på fugtproblemer. De ca. 30.000 volt, mod normalt ca. 16.000 volt, giver desuden mulighed for, at få en lidt "større" gnist, idet man kan øge elektrodeafstanden en smule





Vedhæftede filer Billed(er)
   
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Pinligt.... Rullende øjne

Så må jeg nøjes med tændrøret.. Hvor skaffer jeg det henne..
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#7
I stand corrected Kragen. Smil

Troede bare ikke at det kunne gøre det store på en lille 50cc motor med CDI tænding! Hehe Smil
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
#8
Slet ingen der ved hvor de købes ? Eller i det mindste et link til en hjemmeside hvor de sælges.. Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#9
Det må da være muligt at få fat på sådan et tændrør.... Er der slet ingen der vil hjælpe mig med dette ?
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(07-12-2010, 16:17)Jacob k Skrev: Slet ingen der ved hvor de købes ? Eller i det mindste et link til en hjemmeside hvor de sælges.. Smil

Hejsa Jacob - Jeg faldt over en der osse sad og søgte efter sådan et tændrør, jeg vedlægger link til det andet forum.

[url=http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?p=112237&sid=5c3270153ec9d9fdc4e0d17d6e011496]

Godt nok er det en bil de mangler tændrør til, men mon ikke du kan finde noget, der kan bruges. Har desværre ikke fundet nogle link "herhjemme fra".

Mvh Poul
Pgo T-Rex 150cc Mc Årg 2003 - 8xxxKm
Svar


Forum spring: