Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stage 6 på en Hot50
#1
Hej BS Smil

Jeg har lige fået fat i sådan en Stage6 pro udstødning, og ville lige høre om det passer lige på. Altså uden at ændre ophænget ? :P
Vil den kunne køre med standard cylinder ? :P
Vil jeg skulle omdyse ? (OBS! std dyse er 74, og jeg har 80 i lige pt.. Tragten er fjernet, så derfor har jeg dyset op til 80.)
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ifølge speedline skal ophænget ændres Smil
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
#3
http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...item=12250

det er den btw
#4
80 er lige i overkanten..

Hvorfor opretter du ikke en tråd der fx hedder "Mig og min hot 50", "Fremtidsplaner for min hot 50" Eller noget helt tredje ?
Det ville da være meget nemmere både for dig og for os andre at finde rundt i...
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
#5
Lige nu kører min hot nok 60 lige ud, (men skiven + tragten fjernet)
Hvis jeg nu monterede den nye udstødning, ville den måske køre 75..
Så tænkte jeg, hvad sker der HVIS jeg sætter skiven tilbage i ? :P
boller det motoren, eller gør det bare at den kun kører 50 ligeud ? Smil
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Tror ikke på at du rammer 75 med std cylinder Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
#7
bare sådan cirka, men alligevel, jeg vil hellere have den kører 50 end 75 Smil

Men hvis jeg nu tog den nye udstødning på, og satte skiven ind, ville den så kunne kører ? Smil
Og hvis den kører uden at cylle sætter sig eller sådan noget, hvor hurtigt kører den så `?
#8
(05-12-2010, 21:50)Jacob k Skrev: 80 er lige i overkanten..

Hvorfor opretter du ikke en tråd der fx hedder "Mig og min hot 50", "Fremtidsplaner for min hot 50" Eller noget helt tredje ?
Det ville da være meget nemmere både for dig og for os andre at finde rundt i...

Vil blot sikre mig at du har læst, og tænkt over mit tidligere indlæg Blink med øjet

Jeg ved ikke hvor hurtigt din Hot vil komme til at køre afdroslet, men et bud ville være de 60-65 km/t

EDIT:
Og man køre altså ikke specielt hurtigt hvis cylinderen sætte sig Blink med øjet Allerhøjest så hurtigt som man nu kan trække lortet Grin snakker af erfaring....
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
#9
ja, men jeg vil jo ikke have cyllle sætter sig, så derfor vil jeg vide om den kan gøre før jeg sætter den på :P


Men jeg kører cirka 60 lige ud nu. på speedo self..
Men jeg vil gerne vide hvor hurtig den vil køre på speedo, men stage 6 udstødningen på, og skiven I..
Grin
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(05-12-2010, 22:07)peeter887 Skrev: ja, men jeg vil jo ikke have cyllle sætter sig, så derfor vil jeg vide om den kan gøre før jeg sætter den på :P


Men jeg kører cirka 60 lige ud nu. på speedo self..
Men jeg vil gerne vide hvor hurtig den vil køre på speedo, men stage 6 udstødningen på, og skiven I..
Grin

Kan forestille mig at den vil komme til at tage en helvedes masse omdrejninger med skiven i. I det at den jo får mere benzin nu hvor tragten er ude, og den kommer lettere af med røgen uden blindrør og kat Smil Jeg ville ikke sætte skiven tilbage i

Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
#11
Jeg ved godt at skiven ikke vil være godt, men for at køre mere lovligt Smil
Hvis nu jeg skulle blive stoppet eller sådan.. og så for at min far ikke fandt ud af at den var lidt pillet ved Grin
#12
(05-12-2010, 22:11)peeter887 Skrev: Jeg ved godt at skiven ikke vil være godt, men for at køre mere lovligt Smil
Hvis nu jeg skulle blive stoppet eller sådan.. og så for at min far ikke fandt ud af at den var lidt pillet ved Grin

Der er sq ikke noget der hedder "mere lovligt" Enten så køre du ulovligt eller lovligt... Om ens maskine har "spist" skiven, eller om den er helt afdroslet er ligegyldigt.
Om mon ikke din far opdager at den er pillet ved, når der pludselig kommer en ny udstødning på ?

Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.


Forum spring: