Søg Garagen Hej Gæst! Register

Omdr.begrænser til Speedfight
#1
Hej. Kan denne:
http://www.speedline.dk/da/scooter/fartb...f10-00055/
monteres på min Speedfight fra 97?

Hvis ja - er den nem og montere?

Tak Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den passer til 2'eren og 3'eren, men der står ikke noget om 1'eren, så du skal nok ikke regne med at den passer til din scooter Smil
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#3
Hejsa....

Jeg fatter ik dem som sætter dem på og har ej heller hørt om nogle den har "reddet".
Kommer du en en razzia og der er en betjent som kender lidt til scooter, så kan han/hun hører at der er monteret en.
Hvis den bliver opdaget så tror jeg alle ens chancer ryger, for at kunne tale sig fra en bøde og slippe med en løftet pegefinger...
Jeg er ik 100% sikker, men jeg mener at man også for en bøde for den oveni..

Som jeg selv har det og siger til dem som spørger mig, så kender man konsekvenserne ved at pille.. Kan man ik kører med det, så skal man ik pille ved begrænsningerne...

Det er bare min mening omkring fartbegrænseren, så derfor har jeg heller ik monteret en på min og dem jeg har haft..

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#4
Jeg har haft sådan en monteret på min Speedfight, og for at være ærlig, det var L***.. Seriøst den hakkede og spruttede. Selvom den var instillet rigtig vel at mærke Blink med øjet man kunne så nemt høre den var afdroslet. kørte med den i 2 uger derefter flåede jeg den af scooteren og har aldrig fortrudt det siden Smil
Svar
#5
(04-12-2010, 00:22)Tempo Skrev: Hejsa....

Jeg fatter ik dem som sætter dem på og har ej heller hørt om nogle den har "reddet".
Kommer du en en razzia og der er en betjent som kender lidt til scooter, så kan han/hun hører at der er monteret en.
Hvis den bliver opdaget så tror jeg alle ens chancer ryger, for at kunne tale sig fra en bøde og slippe med en løftet pegefinger...
Jeg er ik 100% sikker, men jeg mener at man også for en bøde for den oveni..

Som jeg selv har det og siger til dem som spørger mig, så kender man konsekvenserne ved at pille.. Kan man ik kører med det, så skal man ik pille ved begrænsningerne...

Det er bare min mening omkring fartbegrænseren, så derfor har jeg heller ik monteret en på min og dem jeg har haft..

Mvh.
Tempo

Mange tak for din uforbeholdne meníng om fartbegrænsere - sjovt nok ikke det jeg spurgte om Blink med øjet
Det er fint der er mennesker der skal stille sig som dommere overfor andre folks moral, eller nogen gange, mangel på samme.

Skulle jeg komme i en situation hvor jeg ville spørge om min moral er god, eller dårlig i forbindelse med min måde at forholde mig på scooter i trafikken, skaL jeg nok oprette en tråd om det - DET LOVER JEG Udråbstegn
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(04-12-2010, 02:03)2hvybg3yb Skrev: Jeg har haft sådan en monteret på min Speedfight, og for at være ærlig, det var L***.. Seriøst den hakkede og spruttede. Selvom den var instillet rigtig vel at mærke Blink med øjet man kunne så nemt høre den var afdroslet. kørte med den i 2 uger derefter flåede jeg den af scooteren og har aldrig fortrudt det siden Smil

Hej. Var det en Speedfight 1, 2, eller 3'er ?

Tak Smil
Svar
#7
Det var en Speedfight 2 R-Cup Smil Og fik det aldrig til at fungere ordentligt Smil

Jeg satte knappen her, og sjovt nok lægger man ikke mærke til den selvom den sidder så åbentlyst Smil og når sæderummet alligevel er åbent så er den slet ikke til at se Blink med øjet
http://www.scootergalleri.dk/uploads_lar...2013:54:08
Svar
#8
(04-12-2010, 14:48)duusgaard Skrev: Mange tak for din uforbeholdne meníng om fartbegrænsere - sjovt nok ikke det jeg spurgte om Blink med øjet
Det er fint der er mennesker der skal stille sig som dommere overfor andre folks moral, eller nogen gange, mangel på samme.

Skulle jeg komme i en situation hvor jeg ville spørge om min moral er god, eller dårlig i forbindelse med min måde at forholde mig på scooter i trafikken, skaL jeg nok oprette en tråd om det - DET LOVER JEG Udråbstegn

Jeg er 100% enig med Tempo. Det har hverken noget med moral eller dommere at gøre, men derimod sund fornuft. En fartbegrænser virker ikke, hvis du vil undgå at blive afsløret. Det er penge ud i luften.

Politiet har altså brikker at flytte rundt med, og læser sikkert også div. forums, kunne jeg forestille mig. Blink med øjet


Svar
#9
Jeg så godt at du spurgte til om den passede på din, men det at du gør mig til "dommer" fatter jeg ik helt ej heller mangel på moral??...

Nu hvor du selv er inde på moral eller mangel på samme, så er den jo ik længere end som så... Kan du kører ulovligt, kan du også betale bøden og tage konsekvensen.. Kan du ik betale og ik tage konsekvensen, så lad vær med at kører ulovligt..

For min skyld kan du montere 1000stk på din, jeg ville bare informere dig om at de ik hjælper en dyt ..

Mvh.
Tempo

Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(05-12-2010, 00:32)Tempo Skrev: Jeg så godt at du spurgte til om den passede på din, men det at du gør mig til "dommer" fatter jeg ik helt ej heller mangel på moral??...

Nu hvor du selv er inde på moral eller mangel på samme, så er den jo ik længere end som så... Kan du kører ulovligt, kan du også betale bøden og tage konsekvensen.. Kan du ik betale og ik tage konsekvensen, så lad vær med at kører ulovligt..

For min skyld kan du montere 1000stk på din, jeg ville bare informere dig om at de ik hjælper en dyt ..

Mvh.
Tempo

Jamen så siger jeg tak for din velsignelse Blink med øjet

Svar
#11
(07-12-2010, 15:13)duusgaard Skrev: Jamen så siger jeg tak for din velsignelse Blink med øjet

Gud være med dig, og din fartbegrænser i al evighed og amen. Blink med øjet


Svar
#12
Husk lige, at fartbegrænseren "lukker" for strømmen, så der ikke kommer gnist - også med den gode fra Pinasco. Det bevirker, at der vil ligge overskud af uforbrændt benzin/olie i cylinderen, når der igen kommer gnist. Det giver "koks" i cylinder og potte, der skal renses ud - evt. med lidt danskvand i ny og næ til cylinderen, og en ordentlig omgang med varm kaustisk soda/vand blanding (det fryser ved ca. 30 grader), eller måske bedre, med edikkesyre/vand-blanding i potten - hvis den kan reddes.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: