Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nu er jeg ved at være utålmodig vedr. mit blinkrelæ.
#1
Nu er det gudhjælpemig tredje gang, at mit blinkrelæ står af. Først det orginale, derefter to (Kymco eller Giantco) relæer købt hos Scootercity.
Pænt irreterene at jeg skal pille fronten af hver gang, men ok, denne gang kan jeg så også prøve en anden forlygte Grin

Er der nogen der ved om dette relæ, er lydløst? For ellers vil jeg ikke købe det.
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kan desværre ikke hjælpe med erfaringer vedrørende det viste relæ, men jeg er lidt nysgerrig med hensyn til hvorfor det er så kritisk for dig at det skal være lydløst. Synes du ikke at det er meget rart med en akustisk advarsel om at blinkeren er slået til?

Svar
#3
Efter at have læst sætningen højt for mig selv, kan jeg godt høre at det er formuleret forkert.

Jeg ønsker IKKE et lydløst relæ, så jo Runner selvfølgelig vil jeg ha et man kan høre.
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#4
(24-11-2010, 21:29)Bozzie Skrev: Efter at have læst sætningen højt for mig selv, kan jeg godt høre at det er formuleret forkert.

Jeg ønsker IKKE et lydløst relæ, så jo Runner selvfølgelig vil jeg ha et man kan høre.

Hvis stikket på Blinkrelæ'et passer til stikket på "Rex'en" kan du godt prøve det, Men der må være noget andet galt, siden det skal skiftes så tit. Jeg har f.eks endnu ikke skiftet det på Big1, dvs. det har holdt i 9 år.

Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(24-11-2010, 21:34)Jps Skrev: Hvis stikket på Blinkrelæ'et passer til stikket på "Rex'en" kan du godt prøve det, Men der må være noget andet galt, siden det skal skiftes så tit. Jeg har f.eks endnu ikke skiftet det på Big1, dvs. det har holdt i 9 år.
Iflg. Thansen skulle det passe til en T-Rex. Jeg har ihvertfald fundet det under T-Rex dele.
Jeg har ingen idé om, hvad der skulle være galt.

• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(24-11-2010, 22:39)Bozzie Skrev: Iflg. Thansen skulle det passe til en T-Rex. Jeg har ihvertfald fundet det under T-Rex dele.
Jeg har ingen idé om, hvad der skulle være galt.

Der må ske en kortslutning et eller andet sted. Men den er nok mere end svær at finde uden det rigtige måleudstyr.


Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Nu har jeg fundet problemet, relæet sad så udsat at regnvand løb ind i relæet. Da jeg skilte relæet ad i går, var vandet frosset til is! Derfor kunne "armen" i relæet slet ikke bevæge sig.

Nu har jeg pakket det ind i en pose efter at have sprayet det med Pronto. Blink med øjet
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#8
(29-11-2010, 23:19)Bozzie Skrev: Nu har jeg fundet problemet, relæet sad så udsat at regnvand løb ind i relæet. Da jeg skilte relæet ad i går, var vandet frosset til is! Derfor kunne "armen" i relæet slet ikke bevæge sig.

Nu har jeg pakket det ind i en pose efter at have sprayet det med Pronto. Blink med øjet

Det var det problem. Hvordan går det med Lygten? Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Det går fint, ville ha skrevet til dig men du kom mig i forkøbet.
Den blev monteret i går, og første håndsindtrykket er at den pære der sad i, ikke lyser så godt som to pære.
Thansen havde ikke pære i halogen vel?
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(29-11-2010, 23:30)Bozzie Skrev: Det går fint, ville ha skrevet til dig men du kom mig i forkøbet.
Den blev monteret i går, og første håndsindtrykket er at den pære der sad i, ikke lyser så godt som to pære.
Thansen havde ikke pære i halogen vel?

Jow de har, men de er ikke gode, efter min mening. Og nej den pære der fulgte med, er vist kun på 18 eller 25 watt?? www.sgnc.dk har 35/35 Watt halogen, både med blåt og hvidt glas. Ellers må du finde en PGO forhandler der har eller kan skaffe en pærer hvis du vil spare forsendellsen Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(29-11-2010, 23:38)Jps Skrev: Jow de har, men de er ikke gode, efter min mening. Og nej den pære der fulgte med, er vist kun på 18 eller 25 watt?? www.sgnc.dk har 35/35 Watt halogen, både med blåt og hvidt glas. Ellers må du finde en PGO forhandler der har eller kan skaffe en pærer hvis du vil spare forsendellsen Smil.

Så tror da h...... den er svag Grin Ku ligeså godt ha sat et fyrfads lys ind i parabolen. Spøg til side.
Jeg tror jeg prøver at finde en forhandler der har en pære, gider ikke betale 50-60 kr. i forsendelse for en pære.
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#12
(29-11-2010, 23:42)Bozzie Skrev: Så tror da h...... den er svag Grin Ku ligeså godt ha sat et fyrfads lys ind i parabolen. Spøg til side.
Jeg tror jeg prøver at finde en forhandler der har en pære, gider ikke betale 50-60 kr. i forsendelse for en pære.

Prøv ham nede ved Lundtoftegade/Hillerødgade krydset. http://www.scootercity.dk

Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: