Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gamle Lillebældsbro
#1
Må der køre Scooter over den Gamle Lillebæltsbroen ?

http://maps.google.com/maps?hl=da&tab=wl

Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja der må Smil

Jeg har gjort det flere gange, der er cykelsti.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Og vi 45'ere kan også være med eftersom det ikke er en motorvejsbro...

[Image: 3156698.jpg]

Lad os håbe at den holder i mange år endnu.

Cool
Svar
#4
Havde været dejligt, hvis det også havde kunnet lade sig gøre på Storebæltsbroen. Cool
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(23-11-2010, 17:27)Jps Skrev: Havde været dejligt, hvis det også havde kunnet lade sig gøre på Storebæltsbroen. Cool


Fuldstændig enig Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja, som de andre har nævnt så kan man godt køre over, men jeg tager den altid på vejen, da pladsen på cykelstien ikke er så stor, og man skal trille afsted når det blæser voldsomt Smil ellers rammer man enten rælingen eller en lygtepæl Grin så satser jeg hellere på at blive ramt af en bil Blink med øjet selvom jeg nemt følger med dem på vejen Smil
Svar
#7
(23-11-2010, 17:27)Jps Skrev: Havde været dejligt, hvis det også havde kunnet lade sig gøre på Storebæltsbroen. Cool

Jamen det kan det da godt - på den "gamle storebæltsbro"...

[Image: bs0175.jpg]

Blink med øjet

Svar
#8
(23-11-2010, 18:49)Runnerdude Skrev: Jamen det kan det da godt - på den "gamle storebæltsbro"...

http://img87.imageshack.us/img87/3557/bs0175.jpg

Blink med øjet


Ikke helt det samme Fræk

Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Til gengæld kan du få dig en kop kaffe og en overpriset halv-tør rejemad - noget som nærmest har været en tradition ved krydsning af bæltet siden min tidlige barndom. Det får du ikke på Lillebæltsbroen...

Cool
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(23-11-2010, 19:54)Runnerdude Skrev: Til gengæld kan du få dig en kop kaffe og en overpriset halv-tør rejemad - noget som nærmest har været en tradition ved krydsning af bæltet siden min tidlige barndom. Det får du ikke på Lillebæltsbroen...

Cool

Nu færdes jeg jo en del på "tyskerfærgerne" og jeg nægter at spise deres mad (har prøvet det). Så jeg ville heller ikke prøve Storebæltfærgernes mad Smil


Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Men Storebælt færgen findes ikke mere eller gør den ?
Broen må vi jo ikke bruge
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#12
(23-11-2010, 21:07)kinamanden Skrev: Men Storebælt færgen findes ikke mere eller gør den ?
Broen må vi jo ikke bruge

Der er et par muligheder:

Odden-Århus
Odden-Ebeltoft
Kalundborg-Århus
Og så turen sydover, via Langelandsfærgen (Spodsbjerg-Tårs)

Endelig, går der en færge fra Kalundborg til Samsø (Kolby Kås), og videre fra Sælvig til Hou. Og omvendt Smil

København-Oslo-Frederikshavn er en lige lovlig stor omvej Blink med øjet
Svar


Forum spring: