Søg Garagen Hej Gæst! Register

Første scooter
#1
hej alle!

jeg skal til at købe min første scooter men er ikke sikker på hvilken en endnu?


jeg har 10.000 og kunne helst tænke mig en PGO Smil

nogle forslag? evt. af andre mærker?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej Smil Tror du skulle redigere dit indlæg lidt efter reglerne inden moderatorene kommer efter dig Blink med øjet

Men der er jo rigtig mange faktorer vi skal tage højde for, for at vejlede dig i det Blink med øjet vægt, højde, forventninger, pris, hvad du vil have, udseende, type scooter (30/45) ?

Mvh. 2hvybg3yb
Svar
#3
(21-11-2010, 00:43)2hvybg3yb Skrev: Hej Smil Tror du skulle redigere dit indlæg lidt efter reglerne inden moderatorene kommer efter dig Blink med øjet

Mvh. 2hvybg3yb


så skulle den være klaret Smil

hvis det var overskriften du tænkte på Smil
Svar
#4
(21-11-2010, 00:44)razzydk Skrev: så skulle den være klaret Smil

hvis det var overskriften du tænkte på Smil

Du skal huske at starte med stort begyndelsesbogstav, også efter punktum. Det står i §2 i reglerne for BS.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
FML .

kommer langt med det her ..


Grammatik og stavning har jo INTET med scootere at gøre?? kan forstå at der ikke må tales grimt til hinanden, men at man skal skrive alt grammatisk korrekt, og at det ligefrem er det folk fokuserer på ..

DET ER MIT LIV FOR KORT TIL.

det burde handle om de reelle emner og ikke grammatik ..

finder et andet sted at bruge min tid, da der ikke er den store tolerance mht. chatsprog
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Kan man ikke deaktivere sin profil? åbenbart ikke ..


regner alligevel med at blive "blocket" når moderatorene ser mit grammatisk "ukorrekte" sprog

hmm . ikke mere at gøre
Svar
#7
PGO er et udmærket valg. For 10.000,- kan du få en Hot som er en meget populær model. Hvis du hellere vil have en 4-takter er Kymco Agility en mulighed i samme prisklasse.

Men som sagt siger du jo ikke så meget om, hvad din situation er og hvad scooteren skal bruges til...

Cool




Svar
#8
(21-11-2010, 01:19)razzydk Skrev: Kan man ikke deaktivere sin profil? åbenbart ikke ..


regner alligevel med at blive "blocket" når moderatorene ser mit grammatisk "ukorrekte" sprog

hmm . ikke mere at gøre


§2) Det er velset, at man efter bedste evne, laver indlæg der kan læses og forstås af alle. Brug derfor en kort og præcis overskrift, der beskriver hvad dit indlæg handler om. For at lette læsningen af dine indlæg, bør du opdele med kommaer og punktummer, samt begynde med stort bogstav i overskrift og efter punktum.

Hvor svært er det at efterleve denne simple regel??
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Ikke særligt svært.

Men det burde stadigvæk ikke have større betydning end selve emnet, da ingen vist er i tvivl om hvad jeg skrev.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(21-11-2010, 01:37)razzydk Skrev: Ikke særligt svært.

Men det burde stadigvæk ikke have større betydning end selve emnet, da ingen vist er i tvivl om hvad jeg skrev.

Det har det heller ikke Razzy. Du må endelig ikke tro at det er fordi man er krakilsk eller pernittenagtig at der lægges en smule vægt på hvordan man skriver. Prøv at læse et af indlæggene fra Krølle666 i denne tråd. Det er ikke fordi man ikke forstår hvad fyren skriver, men det er simpelthen "anstrengende" at læse sådan en klump tekst uden struktur. Og som du selv siger, så er det jo ikke særlig svært for eksempel lige at indsætte stort begyndelsesbogstav. Det er med andre ord noget man gør af hensyn til de som skal læse indlægget.

Cool
Svar


Forum spring: