Søg Garagen Hej Gæst! Register

Scooter sym orbit 50 vil ikke tage gassen
#1
Min kærste hun har en scooter sym orbit 50 4 takter,hun kom kørene og lige pludselig tabten den al gassen og gik ud,den vil godt starte men kan kun dreje gashåndtaget meget lidt så dør den hen.(lige som om en der ingen luftfilter har på)Har prøvet at rense filter,kabarator,dyser,ventiler,tjekket udstødning,tjekket begrænsning i luftfilter og stadig vil den ikke tage gassen,men når jeg tager luftfilter af og propper 2 finger op i slangen og holder en bestemt måde tar den gassen, har skiftet filter hjælper heller ikke, nogen der evt kan hjælpe vil jeg blive glad

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej og velkommen til Billig-Scooter.dk

Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=5327

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en privat besked.


Mvh
Stig
Svar


Forum spring: