Søg Garagen Hej Gæst! Register

Er det en begrænsning
#1
Hej jeg har en CPI GTR, og jeg er i tvivl om det her på billedet er en begrænsning.
Jeg har set en guide til art fjerne den på en speedfight. Men er ikke helt sikker på om det her er det samme som de fjernede på speedfighten?
En af grundene til at jeg er i tvivl er fordi, at de skriver inde på Thansen, at man kan købe både en til 30 knallert, men også en til 45 knallert? http://www.thansen.dk/products.asp?c=443...1681970648
Tak for hjælpen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(03-11-2010, 21:19)reanden Skrev: Hej jeg har en CPI GTR, og jeg er i tvivl om det her på billedet er en begrænsning.
Jeg har set en guide til art fjerne den på en speedfight. Men er ikke helt sikker på om det her er det samme som de fjernede på speedfighten?
En af grundene til at jeg er i tvivl er fordi, at de skriver inde på Thansen, at man kan købe både en til 30 knallert, men også en til 45 knallert? http://www.thansen.dk/products.asp?c=443...1681970648
Tak for hjælpen.

Linket henviser til en hel side, kan du ikke være lidt mere specifik på, hvad det er for en begrænsning, du mener Blink med øjet.

Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Undskyld, havde selvfølgelig ikke beskrevet det ordentligt. Det er dem der hedder "Ramplade" og "Rammerplade" jeg tror de har stavet forkert, men det er dem jeg mener Smil
Svar
#4
(03-11-2010, 21:34)reanden Skrev: Undskyld, havde selvfølgelig ikke beskrevet det ordentligt. Det er dem der hedder "Ramplade" og "Rammerplade" jeg tror de har stavet forkert, men det er dem jeg mener Smil

Den skal være der, ellers falder rullerne ud. og så kommer du ingen vegne.

Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(03-11-2010, 22:24)Jps Skrev: Den skal være der, ellers falder rullerne ud. og så kommer du ingen vegne.
Det undrer mig lidt, at der er forskellige trykplader og remskiver til en 30'er og en 45'er Fortvivlet . Varioerne må altså være forskellige, og på en eller anden måde være en del, af begrænsningerne - eller hvad?

Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Så lader jeg den sidde. Det var også en af de ting der undrede mig :S

Er der nogen der ved om man kan gøre noget for at "Lave" et batteri. Det taber nemlig hele tiden strøm. Der er F.eks aldrig strøm nok til at starte på el starteren.

Og mit speedometer virker ikke, jeg har vist fået at vide et sted at det er noget der sker ret tit med CPI? Er der nogen der ved hvad man skal gøre for at få det til at virke? Skifte kabler?

Tak for hjælpen! Grin
Svar
#7
(03-11-2010, 22:29)kragen Skrev: Det undrer mig lidt, at der er forskellige trykplader og remskiver til en 30'er og en 45'er Fortvivlet . Varioerne må altså være forskellige, og på en eller anden måde være en del, af begrænsningerne - eller hvad?

På nogle vario'er skulle der være en begrænsning, men den er nem at se, da den skulle være skruet på. Tror Darkside ved mere om det, end jeg gør.

Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: