Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hot 50 driller
#1
Den opfører sig lidt underligt med gassen. Engang imellem føles det som om den selv giver gas. Den kan desuden ikke klare bundgas, der dør den helt, medmindre jeg stopper helt med at give gas, også giver halvt gas, så kan den lige overleve. Den kører desuden ALT for langsomt, og optrækket er noget værre lort.

Den er helt std, bortset fra pillet skive. Har skiftet benzin slange, fordi den fik falsk luft der, hjalp en smule på at den selv gav gas, men synes stadig den opfører sig lidt underligt.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(26-10-2010, 18:38)Rindum Skrev: Den opfører sig lidt underligt med gassen. Engang imellem føles det som om den selv giver gas. Den kan desuden ikke klare bundgas, der dør den helt, medmindre jeg stopper helt med at give gas, også giver halvt gas, så kan den lige overleve. Den kører desuden ALT for langsomt, og optrækket er noget værre lort.

Den er helt std, bortset fra pillet skive. Har skiftet benzin slange, fordi den fik falsk luft der, hjalp en smule på at den selv gav gas, men synes stadig den opfører sig lidt underligt.

Prøv at skifte til en større dyse. Af en eller anden grund plejer min scooter at køre ad sig selv når den har en for lille dyse, og det lyder også som benzin mangel. Husk også at smøre gas spjældet, for at sikre dig at det ikke sætter sig
Konstruktive ændringer? Det er da noget jeg har fjernet :p
Svar


Forum spring: