Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tun ?
#1
Jeg har en Aprilia Habana 2001, og overvejer lidt at få den gejlet lidt op men ved ikke rigtig hvordan ?

jeg overvejer lidt sådan en udstødning .

http://cgi.ebay.co.uk/APRILIA-HABANA-CUS...dZViewItem

og sådan et stemple kit

http://cgi.ebay.co.uk/APRILIA-HABANA-SUZ...dZViewItem



Er der nogen der ved hvor man kan få det skiftet mod betaling ? eller nogen som kan skifte det ?

bor i kbh.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej

jeg har samme årgang - og jeg går ud fra at det også er en custom-version.

Jeg har købt en LeoVince Touring udstødning - kostede 800,- (dog har jeg ikke lige haft tid til at sætte den på - men det er nu et simpelt indgreb). Det passer bedre til stil - kig på følgende hjemmeside:

http://www.habana-mojito.com/
- den er på tysk og der findes glimragende billedebeskrivelser.

Mht. cylinder + stempel (70ccm) - så kan jeg ikke lige hjælpe - både fordi jeg ikke ønsker at tune min, og fordi jeg ikke selv kan finde ud af det.
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#3
Big Bore kittet er meget udbredt i USA og jeg har flere steder set det anbefalet.
TruckStar
Svar
#4
Hey,

Så har jeg fået købt en origional Habana Udstødning,

Malossi Racing cylinder 50cc "MHR"
Malossi Racing variator "Multivar"
Malossi Carburetor kit 19mm
Malossi Racing clutch "Delta Clutch" (kobling)
Malossi Racing crankshaft (krumtap)
Malossi Special belt (kilerem)
Malossi Primary gearing

Så nu mangler jeg bare nogen der vil hjælpe mig med at skifte det Grin
Svar
#5
Det skal lige siges det er i kbh Blink med øjet og i får self god betaling Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
tpd Skrev:Hey,

Så har jeg fået købt en origional Habana Udstødning,

Malossi Racing cylinder 50cc "MHR"
Malossi Racing variator "Multivar"
Malossi Carburetor kit 19mm
Malossi Racing clutch "Delta Clutch" (kobling)
Malossi Racing crankshaft (krumtap)
Malossi Special belt (kilerem)
Malossi Primary gearing

Så nu mangler jeg bare nogen der vil hjælpe mig med at skifte det Grin

Har du tænkt dig at gøre noget ved udstødningen? - alle de ting, du har købt, ligger jo ligesom op til at du vil gøre den hurtigere. Men hvorfor så original udstødning? Spørgsmålstegn
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#7
50cc MHR kan aldrig komme til at spille med en standard udstødning, da rpm. tallet er meget højere end potten kan følge.

SÅ hellere 70cc i en sportklasse. MHR er lavet til banekørsel med begrænset levetid og høj slid på motordele. Ikke lige noget for en custom knallert.
Svar
#8
tpd Skrev:Hey,

Så har jeg fået købt en origional Habana Udstødning,

Malossi Racing cylinder 50cc "MHR"
Malossi Racing variator "Multivar"
Malossi Carburetor kit 19mm
Malossi Racing clutch "Delta Clutch" (kobling)
Malossi Racing crankshaft (krumtap)
Malossi Special belt (kilerem)
Malossi Primary gearing

Så nu mangler jeg bare nogen der vil hjælpe mig med at skifte det Grin


hmm mangler der ikke nogle krumtapslejer??
Kan da godt stille mig til rådighed hvis der ikke er nogle andre der gider!
:roll:
Svar


Forum spring: