Svar: 2.165
Tråde: 82
Tilmeldt: May 2010
(24-10-2010, 19:17)Rodding Skrev: Jes P>>> Så er du vist ikke stødt på mig
Jeg køre for det meste i røven af de andre der køre scooter, det er så træls for de andre når de ved at de ikke kan køre fra en
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar: 492
Tråde: 22
Tilmeldt: Jul 2010
(24-10-2010, 14:50)kragen Skrev: Jeg ligger på +100kg, og jeg keder mig da ikke på de to firtaktere, jeg kører på .
Din ene maskine er jo også en 70+cc'er ved ikke med den anden, min erfaring er bare at bundtræk og sejtræk eller rettere moment ikke er de helt små 4 takteres stærke side, noget af det kan self. skyldes at rullernes vægt ikke er optimeret til mange kg.
Jeg er pt. postbud, og har af og til kørt med langt mere end 150 kg samlet vægt på de forskellige 2 takts maskiner, uden at mærke det på optrækket, topfarten kan jeg ikke udtale mig om, da de er lovlige.
Svar: 2.165
Tråde: 82
Tilmeldt: May 2010
(24-10-2010, 21:00)Gnuen Skrev: Din ene maskine er jo også en 70+cc'er ved ikke med den anden, min erfaring er bare at bundtræk og sejtræk eller rettere moment ikke er de helt små 4 takteres stærke side, noget af det kan self. skyldes at rullernes vægt ikke er optimeret til mange kg.
Jeg er pt. postbud, og har af og til kørt med langt mere end 150 kg samlet vægt på de forskellige 2 takts maskiner, uden at mærke det på optrækket, topfarten kan jeg ikke udtale mig om, da de er lovlige.
Der er noget med at når begrænsningerne sidder i, så er det nogen hk i overskud som den kan bruge når der er mere læs på..
Men dog er jeg ikke sikker (:
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900