Hey dudes
Jeg har nogle jeg lige skal få svar på.
Overvejer at købe en pgo hot 50 fra 04, den har gået knap 10.000 men det nogle ældre damer som har kørt den fra ny. Så sandsynligheden for den er skam tunet er lille. Alle services aftaler er overholdt og de har alle papir er på den. Derudover originale nøgler osv osv. Regner med at skifte cylle+stempel og rem så den er iorden, men det forbliver en standard cylle osv.
Spørgsmålet er;
-Om jeg skal kigge efter andet end, rust på udstødning og fælg osv osv.
Tuning:
-Men hvordan får jeg den til at rande knap 60(70) ? kun ved at pille begrænsningerne osv.
(ved lidt om det)
Hjælp søges..
Jeg har nogle jeg lige skal få svar på.
Overvejer at købe en pgo hot 50 fra 04, den har gået knap 10.000 men det nogle ældre damer som har kørt den fra ny. Så sandsynligheden for den er skam tunet er lille. Alle services aftaler er overholdt og de har alle papir er på den. Derudover originale nøgler osv osv. Regner med at skifte cylle+stempel og rem så den er iorden, men det forbliver en standard cylle osv.
Spørgsmålet er;
-Om jeg skal kigge efter andet end, rust på udstødning og fælg osv osv.
Tuning:
-Men hvordan får jeg den til at rande knap 60(70) ? kun ved at pille begrænsningerne osv.
(ved lidt om det)
Hjælp søges..