Søg Garagen Hej Gæst! Register

hvilke ruller for godt optræk
#1
Hej BS:!

Jeg har min hot(2010 model).. den er 100% standard, har dog pillet skiven, men det er også det eneste..
Den har et vildt dårligt optræk.. (8 sec for at komme op på 30!)
Den har standard ruller i... (TROR det er 7.5g. - 90% sikker Grin)
Please svar hvilket ruller for at få et bedre optræk men stadig ikke midste så meget topfart
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er som sagt forskelligt, der er kun et at gøre prøve sig frem Grin
Prøv med et halv gram mindre til at starte med Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
Dvs 7g ruller.. (er rimelig sikker på det er 7,5g standard)

Tror du det vil give noget optræk at skifte et halvt gram ned ?
Svar
#4
(15-10-2010, 18:37)peeter887 Skrev: Hej BS:!

Jeg har min hot(2010 model).. den er 100% standard, har dog pillet skiven, men det er også det eneste..
Den har et vildt dårligt optræk.. (8 sec for at komme op på 30!)
Den har standard ruller i... (TROR det er 7.5g. - 90% sikker Grin)
Please svar hvilket ruller for at få et bedre optræk men stadig ikke midste så meget topfart

Du skal også pille tragten i membranen (hvis ikke du har gjort det). Ellers hjælper det ikke alverden at rode med ruller, når man vil ha mere træk (er min erfaring).
http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=9917

Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Den er stadig i, men det er bare at den er besværlig at få ud syntes jeg
og hvis jeg bare kunne få en smule optræk ved at skifte rullerne, ville det være dejligt..
VIl slet ikke have den går på baghjul eller sådan noget. bare lidt hurtigere i starten Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(15-10-2010, 18:52)peeter887 Skrev: Den er stadig i, men det er bare at den er besværlig at få ud syntes jeg
og hvis jeg bare kunne få en smule optræk ved at skifte rullerne, ville det være dejligt..
VIl slet ikke have den går på baghjul eller sådan noget. bare lidt hurtigere i starten Smil

Så prøv med 6,5 eller 7 grams ruller. (7,5 er standard).

Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Okay, det vil jeg gøre så... Smil Det er bare at jeg selvfølgelig ikke gider at ødelægge noget på min nye maskine Smil
Svar
#8
Jeg købte nogle 6,7g ruller og smækkede dem i.. Det gav en smule bedre optræk.
Før 0-30km/t 8,9sec - efter 0-30km/t 7,2sec , og den tager også bedre fat over 30 end før Grin
Svar


Forum spring: