Søg Garagen Hej Gæst! Register

Prut og sprøjt :/
#1
Hmm, nu er min nu så flotte SF2 begyndt at sige nogle lyde som minder lidt som noget prut/sprøjt noget. Det er lidt svært at forklare lydene, men den begyndte her i eftermiddags, og har intet lavet ved den idag, så har i nogle ideet om hvad det kunne være, som siger disse mærklige lyde. Skal hilse og sige at den heller ikke kører lige så godt, for hver gang den hakker, så mister den fart.

Lydene og hvordan den kører er lidt svært at forklare, men håber i kan hjælpe Smil

MVH.
Anders
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hejsa...

Umiddelbart kunne det tyde på et dårligt tændrør...
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#3
JEg ville rense luftfilter, tændrør og karburatoren for sod og skidt.
Svar
#4
Hmmm med alt det bøvl du har med den, bliver jeg sku mere og mere opsat på en tur til Nærum.. Jeg ser lige om jeg for tid i næste uge, så sender jeg dig en PB hvis det har intr.

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#5
(13-10-2010, 20:04)Tempo Skrev: Hmmm med alt det bøvl du har med den, bliver jeg sku mere og mere opsat på en tur til Nærum.. Jeg ser lige om jeg for tid i næste uge, så sender jeg dig en PB hvis det har intr.

Mvh.
Tempo

Haha, må sige at de "bøvl" jeg har, er småting, men jeg må lige se om den gør det imorgen, for lige før da jeg kørte, sagde den ikke noget forkert. Kan det ikke være fordi den ikke får benzin nok? For den har også det problem at den ikke kan starte og køre med det samme, da den dør når jeg gasser op for hurtigt, og så lugter den mærkligt :/
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Kom til at tænke på dårlig mave med den overskrift :P hæ hæ.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#7
(14-10-2010, 15:20)Johannes Johansen Skrev: Kom til at tænke på dårlig mave med den overskrift :P hæ hæ.

Haha, tror også bare det var min scooter som havde "drålig mave", for idag siger den ikke en skid, og kører faktisk godt Grin
Er begyndt at elske min "lille" speedfight 2, så tror ikke jeg sælger den lige pt. Den kommer til at være min Lovely Lady i lang tid ^
Svar
#8
Det kunne jo også være den første nat med meget lav temperaturer der har dannet en smule kondens der skulle ud af systemet. Det kunne forklare at den kører fint senere.
Svar


Forum spring: