Søg Garagen Hej Gæst! Register

Bedste regntøj
#1
Hejsa alle!

Nogen der kan foreslå noget rigtig godt regntøj som bare virker, holder vand ude ligemeget hvor meget det regner og som er nemt og til at tage på?
Eventuelt nogle links til køb?
VGA Digita 2013 30 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(07-10-2010, 08:40)Mortenxx Skrev: Hejsa alle!

Nogen der kan foreslå noget rigtig godt regntøj som bare virker, holder vand ude ligemeget hvor meget det regner og som er nemt og til at tage på?
Eventuelt nogle links til køb?
Skal det være helt vandtæt og biligt, skal du nok se dig om efter de gode gamle tykke "gule regnsæt", der er lavet af vinyl. Sidst, jeg var i Harald Nyborg, så jeg nogle, der lignede til ca. 100 kr. Om det så er der rigtige "gummijakker og bukser", skal jeg ikke kunne sige. Udseeendet, kan diskuteres, men ikke effektiviteten. Thansens regndragt (vinter,)har jeg tidligere haft megen gavn af, men den holder kun regntæt ca. et års tid. Vintermodellen, wer også god til, at holde kulden ude. Kravledragten koster ca. 400 kr.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Jeg ville nok heller sætte mine penge i et set Helly Hansen Nysfjord, det holder regnen ude det er lavet i Pvc med bommuld på indersiden jeg har det gule set som har neopren ærmer inde i ærmet, det gør at det ikke blæser lige op af armene.
Jeg købte mit i str large og der er plads til at man kan have varmt tøj på inden under også jeg er 174 høj, bukserne er med smæk så de går op til brystet så man er pakket godt ind Grin og det er også helt vindtæt som er en rigtig god ting når man kører scooter eller på mc jo, hætten en rimlig stor fordi at det er beregnet til de norske fiskerer som skal bruge hjælm.
Men hætten kan snøres sammen med de to snore som er i hætten når man har styrt hjælm på så det ikke regner ned i hætten eller narken.
http://www.jh-gear.com/JH-GEAR-6-2-05/en...sfjord.htm
Jakken koster 300 kr og bukserne koster 275-295 men de har kun bukserne i grøn og orenge de har også jakken i grøn med neopren ærmer.
Regntøjet er ved at udgå så man skal være hurtig hvids man skal have et set men det grønne er også godt nok jo kvaliteten er den samme som det gule.
PVC coated 80% Cotton / 20% Polyester - 600g heavy fabric
Extra durable
Resistant against oil, chemicals, cold and fungus
Helmet adjusted hood with cords
Double flap with pushbuttons
Neoprene cuffs inside sleeve
EN 343
Det skriver de om regntøjet ,der er storm flap i jakken når man knapper jakken er det så man knapper jakken i storm flappen også, jeg har en da faldet med regntøjet på og der gik ikke hul i det så det er virkligt stærkt ,det ville Harald Nyborgs regntøj ikke holde til.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#4
(07-10-2010, 11:01)Johannes Johansen Skrev: [...] jeg har en da faldet med regntøjet på og der gik ikke hul i det så det er virkligt stærkt ,det ville Harald Nyborgs regntøj ikke holde til.
Til gengæld, koster Nyborgs kun en hundredelap ;-)

Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Ja men det holder ikke i det lange løb Blink med øjet.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: