Søg Garagen Hej Gæst! Register

Styling af Speedfight 2 Furious
#1
Hey, skal til at style min speedfight 2 endnu mere end den allerede er, men skal lige være sikker på at det nu er lovligt det jeg køber til den.

Havde tænkt mig at købe disse lygteglas: http://kgi.dk/product-3623-985.php

Og på min originale bagskærm havde jeg tænkt mig at skære selve nummerplade holderen af, så det kun lige var blinklysene der var tilbage, da en Kiesler bagskærm er ALT for dyr ^^

I må meget gerne komme med andre stylings forslag hvis i lyster.

Mvh. Anders


PS. Mange gange undskyld for jeg stadig ikke har tilføjet min Speedfight 2, men har haft lidt travlt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(05-10-2010, 21:53)Gerner Skrev: Hey, skal til at style min speedfight 2 endnu mere end den allerede er, men skal lige være sikker på at det nu er lovligt det jeg køber til den.

Havde tænkt mig at købe disse lygteglas: http://kgi.dk/product-3623-985.php

Og på min originale bagskærm havde jeg tænkt mig at skære selve nummerplade holderen af, så det kun lige var blinklysene der var tilbage, da en Kiesler bagskærm er ALT for dyr ^^

I må meget gerne komme med andre stylings forslag hvis i lyster.

Mvh. Anders


PS. Mange gange undskyld for jeg stadig ikke har tilføjet min Speedfight 2, men har haft lidt travlt.

Der er ikke noget problem med baglygten og blinklysende, forudsat selvfølgelig, at baglysene lyser rødt, og blinklysene orange/gul.

Der kan være et problem med, at korte af skærmen. Der skal være skærme over begge hjul, og såfremt, det lille stykke skærm, hvor nummerpladeholderen sidder på, betragtes som en del af skærmen, må den ikke skæres af.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
(05-10-2010, 22:17)kragen Skrev: Der er ikke noget problem med baglygten og blinklysende, forudsat selvfølgelig, at baglysene lyser rødt, og blinklysene orange/gul.

Okay, så det skulle ikke være noget problem for lyset at lyse igennem?

(05-10-2010, 22:17)kragen Skrev: Der kan være et problem med, at korte af skærmen. Der skal være skærme over begge hjul, og såfremt, det lille stykke skærm, hvor nummerpladeholderen sidder på, betragtes som en del af skærmen, må den ikke skæres af.

Min er jo fra 2004, så skal jo ikke havde nummerplade på, så hvad er det ulovlige i at skære nummerplade holderen over?
Svar
#4
Jo han mener sådan, at hvis du fjerner din nummerpladeholder, og hvis der står i registret at den er samtidig en bagskærm, så skal du hvis du fjerner den montere en bagskærm. og det er jo hips om haps. Smil


Men jeg havde en del nytte af 2 halogenpærer i min, som jeg havde placeret nede i hullerne ved fodpanelet Grin det gav kanonlys når man skulle ind i indkørslen og skule forbi to biler Blink med øjet men det er ikke lovligt at montere og/eller bruge Smil
Svar
#5
(05-10-2010, 23:12)2hvybg3yb Skrev: Jo han mener sådan, at hvis du fjerner din nummerpladeholder, og hvis der står i registret at den er samtidig en bagskærm, så skal du hvis du fjerner den montere en bagskærm. og det er jo hips om haps. Smil

Okay, skærer den af alligevel Grin vil ikke havde den grimme bagskærm uden nr. plade..

(05-10-2010, 23:12)2hvybg3yb Skrev: Men jeg havde en del nytte af 2 halogenpærer i min, som jeg havde placeret nede i hullerne ved fodpanelet Grin det gav kanonlys når man skulle ind i indkørslen og skule forbi to biler Blink med øjet men det er ikke lovligt at montere og/eller bruge Smil

har ikke tænkt mig at installere halogenlygter, men blot skifte mine gamle lygteglas ud med røgfarvet glas, men ved ikke om man kan se lysene klart og tydeligt Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(05-10-2010, 22:28)Gerner Skrev: Okay, så det skulle ikke være noget problem for lyset at lyse igennem?


Min er jo fra 2004, så skal jo ikke havde nummerplade på, så hvad er det ulovlige i at skære nummerplade holderen over?
Iflg. "Detailforeskrifter...", SKAL der være skærme direkte over begge hjul. Skærme og direkte, kan så fortolkes lidt bredt. De fleste fabrikanter tolker "dierekte over", ganske snævert, og har derfor anbragt en lille sort ekstraskærm tæt på baghjulet. Jeg er ikke klar over, om dette er tilfældet på SF2 - den sidder på SF3. På Agilityen, har Kymco, ud over den lille sorte skærm, på den danske udgave, monteret en kæmpeskærm, der går helt ned over baghjulet, der, hvor du kun har en lille, til nummerpladeholderen. Det er mere, end tvivlsomt, om "bagenden" , der er hævet ganske meget fra baghjulet, kan betragtes som en skærm over baghjulet. At den evt. er "født", uden den lille sorte skærm over baghjulet, gør det ikke per automatik lovligt. Jeg skal her blot nævne, at hovedparten af alle nyere knallerter, er "født" med fodhvilere til en passager. Det er iflg. Detailforeskrifterne direkte nævnt, som "ikke tilladt". Det samme gælder en evt. strop på sædet, som passageren kan holde i. En anden ting er, at det er ret egoistisk, at svine bagvedkørende til, bare fordi, man ikke kan lide udseendet af bagskærmen. Det fremmer ikke ligefrem det i forvejen dårlige renommé, knallerter har.

Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
(06-10-2010, 10:34)kragen Skrev: Iflg. "Detailforeskrifter...", SKAL der være skærme direkte over begge hjul. Skærme og direkte, kan så fortolkes lidt bredt. De fleste fabrikanter tolker "dierekte over", ganske snævert, og har derfor anbragt en lille sort ekstraskærm tæt på baghjulet. Jeg er ikke klar over, om dette er tilfældet på SF2 - den sidder på SF3. På Agilityen, har Kymco, ud over den lille sorte skærm, på den danske udgave, monteret en kæmpeskærm, der går helt ned over baghjulet, der, hvor du kun har en lille, til nummerpladeholderen. Det er mere, end tvivlsomt, om "bagenden" , der er hævet ganske meget fra baghjulet, kan betragtes som en skærm over baghjulet. At den evt. er "født", uden den lille sorte skærm over baghjulet, gør det ikke per automatik lovligt. Jeg skal her blot nævne, at hovedparten af alle nyere knallerter, er "født" med fodhvilere til en passager. Det er iflg. Detailforeskrifterne direkte nævnt, som "ikke tilladt". Det samme gælder en evt. strop på sædet, som passageren kan holde i. En anden ting er, at det er ret egoistisk, at svine bagvedkørende til, bare fordi, man ikke kan lide udseendet af bagskærmen. Det fremmer ikke ligefrem det i forvejen dårlige renommé, knallerter har.

Hmm jeg fjerne jo ikke hele bagskærmen, så tror det er begrænset hvor meget det er jeg sviner bagtropperne til, men synes det er så grimt at havde en skærm på som ikke skal bruges. Tror heller ikke politiet vil give mig en bøde, hvis de nu valgte at stoppe mig.
Men super tak for hjælpen
Svar


Forum spring: