Søg Garagen Hej Gæst! Register

Baotian qt49 -12
#1
Har en baotian qt49 -12 har fjernet skiven klippet syserød ledning på cdi prøvet med forskellig rulle vægte men den kører ikke merer end 20-30 i modvind eller op ad barkke-
kan nogen fortælle mig hvad jeg skal gører nu for at få et bedre træk samt stører hastighed
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Flere ccm er den eneste mulighed Blink med øjet
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#3
Hva slags vekter har du forsøkt med, hvor tunge ?
Svar
#4
HMM flere ccm det har du nok ret i men når man læser her inde kører alle en 50 -60 og hyl jeg må nøjes med de samme 30 .
Har prøvet med 4 - 5,5 - 7gram ruller.
Men tak for hjælpen.
Svar
#5
30km/t i modvind med en ubegrænset 4-takter er også FOR sløvt.

Jeg har desværre ingen bud på hvad der kan være galt med de oplysninger du kommer med.

Hvad kører du på lige vej? Ned ad bakke?


Mvh
Stig
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvis der ikke er modvind bakker eller andet kører den ca 35: Men er der modvind bakker kører den 15 - 25
Svar
#7
Sikker på du har taget den rigtige ledning?
Og hmm min ven har en QT49-12 rebel og der skal ledningen ikke skæres, men pilles fra hinanden, og mener ikke den er lyserød.
Svar
#8
Det er den lyserøde og jo jeg har klippet den: Efter at have læst mange indslag her inde.
Svar
#9
Hej
Jeg ville købe en bedre variator, de fåes fra 3-500 kr Link. min kører bedre op af bakker & modvind.
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(06-10-2010, 15:26)Flemmingo Skrev: Hej
Jeg ville købe en bedre variator, de fåes fra 3-500 kr Link. min kører bedre op af bakker & modvind.

Det vil jeg prøve : Vil det give noget at skifte dysse??

Mange tak for alle de gode indlæg
Svar
#11
Okay, nu fik jeg lige kigget på min vens Rebel, og det eneste som er pillet fra hinanden er en lyserød ledning (ikke klippet, men blot skilt af) Så vil tro der er noget galt med din motor eller ligene (har ingen forstand på scooter mekanik Grin ) for den skulle meget gerne køre de 60-70 stykker med pillet begrænsning.
Svar
#12
(06-10-2010, 22:06)Gerner Skrev: Okay, nu fik jeg lige kigget på min vens Rebel, og det eneste som er pillet fra hinanden er en lyserød ledning (ikke klippet, men blot skilt af) Så vil tro der er noget galt med din motor eller ligene (har ingen forstand på scooter mekanik Grin ) for den skulle meget gerne køre de 60-70 stykker med pillet begrænsning.
Den skal gerne køre ca. 55 ægte km/t - og ikke meget mere.

Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: