Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tuning af Speedfight 2
#1
Goddag peeps!

Lad mig starte med at sige, at jeg ikke er et scootergeni.

MEN! Jeg vil gerne tune min scooter. Peugeot Speedfight 2 luftkølet.
Alt på den er standard. Men har en udmærket tun udstødning liggende.

Men er der nogle der kan anbefale en speciel variator eller cylinder, eller hvad det nu skulle være, til rimelig penge?
Kunne være blæret nok med en Speedfight der render de 100. Nogle der har erfaring med den, og kan anbefale noget specifikt?

mange tak for hjælpen!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg invisterede i et Polini Sport cylinderkit og en TP Powered udstødning, og der rendte den de 70 på gps. Og havde de 7-8 HK max.
Svar
#3
Når du har fundet det kit du godt kunne tænke dig at få på, så gør dig selv den tjeneste lige at hører om din standart krumtap kan holde ellers kan det koste dig dyrt.

Hvis du skal/vil have skiftes og du bor i Kbh-området eller vil/kan komme med den, kan jeg evt. godt skifte den for dig...

Mvh.
Tempo

Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#4
Tak for svarene!
Køber hvert fald ny cylinder nu. Ved i hvilken dyse jeg skal bruge? 6 eller 5mm.?
Svar
#5
(03-10-2010, 19:30)Speedfighter Skrev: Goddag peeps!

Lad mig starte med at sige, at jeg ikke er et scootergeni.

MEN! Jeg vil gerne tune min scooter. Peugeot Speedfight 2 luftkølet.
Alt på den er standard. Men har en udmærket tun udstødning liggende.

Men er der nogle der kan anbefale en speciel variator eller cylinder, eller hvad det nu skulle være, til rimelig penge?
Kunne være blæret nok med en Speedfight der render de 100. Nogle der har erfaring med den, og kan anbefale noget specifikt?

mange tak for hjælpen!

Hvis du skal over et 70cc sport cylinder kit, kan det anbefales at du skifter krumtap. Et sport cylinder kommer måske op på max 85 ca.

Du skal være opmærksom på at så snart du udskifter en del, og tuner, vil du være nødsaget til at skifte mange af de andre dele.

Racing cylinder kit > 21mm Karburator > Lettere ruller > Tændrør med højere glødetal > Ny forstærket kilrem > Ny krumtap > Fuldsyntetisk olie > Nyt udstødningsrør

Hvis du ikke skifter andet end cylinder vil du opleve problemer med blandingsforhold med mere, mange af delene er simpelthen ikke lavet de kræfter du udsætter dem for.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: