Søg Garagen Hej Gæst! Register

Prøvet det?
#1
Kl. 22:50 når tanken smider alt deres wienerbrød ud, og så man går ud i deres container og fråder det xD ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Lækkert :? , men forbudt (tyveri) Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Bor du på gaden eller hva'? Blink med øjet
PGO PMX Sport - 14000 km. Købt d. 27/07/11 :)
Svar
#4
Det er der utroligt mange der gør ved den Kvickly der ligger tæt på mig.
Svar
#5
Kan man da ikke kalde tyveri? det jo bare genbrug ^^
Men nej bor ikke på gaden, bare nogen af mine venner der syntes de ville havde gratis wienerbrød..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Gerner Skrev:Kan man da ikke kalde tyveri? det jo bare genbrug ^^
Men nej bor ikke på gaden, bare nogen af mine venner der syntes de ville havde gratis wienerbrød..


Det er faktisk tyveri, det er ik godt nok til folk vil betale for det, men når det ryger ud er det noget andet.
Svar
#7
Gerner Skrev:Kan man da ikke kalde tyveri? det jo bare genbrug ^^
Men nej bor ikke på gaden, bare nogen af mine venner der syntes de ville havde gratis wienerbrød..
Affaldscontainere, og dermed også indholdet, er privat ejendom, så det er egentlig ikke tilladt, at fjerne noget fra dem. Det er således heller ikke tilladt, at fjerne noget, fra containerne på genbrugspladser :wink: . Har du - eller andre - først smidt noget i en affaldscontainer, eller fælles skraldespand, tilhører det i samme øjeblik andre.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: