Søg Garagen Hej Gæst! Register

Cpi Gtr 30 50cc Vil ikke køre i starten / Tændrør Hjælp
#1
Hejsa,
Da jeg købte min CPI GTR havde den et problem.
Når jeg tænder knallerten og giver gas, så køre den en halv meter og giver op, det er som om den ikke vil tage fat.
Men hvis jeg lader en stå i tomgang i 10 sec så kan den køre.
Nogle der ved hvad der er galt?

Edit: Har fået af vide hvorfor den gør det.
_________________________________

Hejsa,
Jeg har en CPI GTR 30 50cc
Der er sket noget ved den så den ikke kan starte.
Har prøvet at købe nyt batteri, skiftet olie, tanket den op, Men der var ikke noget der hjalp, Men tror at the har noget med tændrøret, Men problemet er at jeg ved ikke hvor tændrøret sider på en CPI GTR og hvordan man skifter tændrøret (Ved ikke hvor cylinderen sidder på CPI GTR)
Så hvis der er nogle der har erfaring med det, så vær sød at skriv

Edit: Den kan køre nu.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er helt normalt en scooter er død de første 10-30 sekunder når den er kold, autochokeren skal lige have lov til at slå fra.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Fra den anden tråd:
Mortenxx Skrev:Den skal vel lige have lov til at få olien til at flyde rundt i systemet før du fyrer den af?

Mener selv der står flere steder at den lige skal have 10 sekunder ca til lige at få det hele til at flyde, ihvertfald hvis den er kold, hvad der gælder når den er varm og du starter og fyrer den af ved jeg så ikke hvad der kan være galt der.
Patrick014 Skrev:Jo sker osse når det er varmt men så skal den ikke bruge så lang tid, Det kan tage 5 sec hvis det er varmt. Hvor det tager max 10 sec når det er koldt

P.S. Har ved en fejl skrevet det under 4 takter, CPI GTR er en 2 takt
Så skriver en ny post på 2 takt og sletter denne her
Læg mærke til han skriver når _den_ er varm, altså knallerten. Smil Ikke når vejret er varmt. Blink med øjet

Hvis du kører på maskinen i 5-10 minutter, slukker den i 1 minut, så burde du kunne starte den og køre igen uden problemer.
Svar
#4
Mnc Skrev:Fra den anden tråd:
Læg mærke til han skriver når _den_ er varm, altså knallerten. Smil Ikke når vejret er varmt. Blink med øjet

Hvis du kører på maskinen i 5-10 minutter, slukker den i 1 minut, så burde du kunne starte den og køre igen uden problemer.

Oh, Det havde jeg ikke lige lagt mærke til Smil Men den køre med det samme når motoren er varm, Den skal ikke vente før den begynder at tage fat
Svar


Forum spring: