Søg Garagen Hej Gæst! Register

Slangeløst dæk
#1
Nu er jeg punkteret igen, fatter det ikke :/

Jeg var en tur i Maribo og handle, en tur på 9 km ca, og da jeg holdt ved forretningen
kunne jeg mærke den var lidt flad ikke meget

Men skulle så hjem og kørte så på tanken og der kunne jeg høre luften sive ud
og fandt så en sten der sad i den ene knop, det er et helårs dæk jeg har på
Fordi jeg punkterede på det der sidder på orginalt

Nu vil jeg så spørge jer om en lap kan holde det?
Jeg fik lappet det sidst og det holdt IKKE
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej
Da min gamle sprint, var flad p.g.a. et søm, puttede jeg bare skum i og det holdt i over 6 mdr.
De koster ikke så meget og det er nemt.
Link til dækpilot
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
#3
hmm ja det kunne jeg da godt prøve, men skal ud og køre 60 km imorgen
så det skulle gerne være noget der holdt
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
Hvis du fjerner stenen og på bagsiden af dækket renser omkring hullet, med f.eks. asetone. og så slibe og smøre noget lappemiddel på og lade det tøre i ca 2 minutter og så på med lappen og gnid på den lidt. så skal det nok holde
Kubuntu 10.10 64 Bit
Svar
#5
MSJ1982 Skrev:Nu er jeg punkteret igen, fatter det ikke :/

Jeg var en tur i Maribo og handle, en tur på 9 km ca, og da jeg holdt ved forretningen
kunne jeg mærke den var lidt flad ikke meget

Men skulle så hjem og kørte så på tanken og der kunne jeg høre luften sive ud
og fandt så en sten der sad i den ene knop, det er et helårs dæk jeg har på
Fordi jeg punkterede på det der sidder på orginalt

Nu vil jeg så spørge jer om en lap kan holde det?
Jeg fik lappet det sidst og det holdt IKKE



Lappe kit fra Thansen til 79kr DET VIRKER Smil , jeg punkterede her den anden dag og måtte så ind på en OK tank. Og 5min senere var den lappet og køreklar, Tror det var den gode Tempo herinde fra som lærte mig at lappe dækSmil efter jeg en måned var oppe på 20 punkteringer og på værksteder koster der mellem 150-200kr pr lapningen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg fik lappet den igår og det kostede 50 kr Grin
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#7
Så holdt det ikke længere, jeg var ude på samme tur for at handle, og det er lappen der ikke holdt...

Jeg blev så sur så jeg kørte hjem på det fladt, så er spørgsmålet kan jeg komme det skum i nu...
nu har han jo boret i hjulet så han kunne sætte den lap i

Jeg regner med at skal have nyt dæk på, det kan ikke nytte noget at jeg punktere hver gang jeg skal ud at køre, for så ender det med at jeg smadre den i arrigskab
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#8
MSJ1982 Skrev:Så holdt det ikke længere, jeg var ude på samme tur for at handle, og det er lappen der ikke holdt...

Jeg blev så sur så jeg kørte hjem på det fladt, så er spørgsmålet kan jeg komme det skum i nu...
nu har han jo boret i hjulet så han kunne sætte den lap i

Jeg regner med at skal have nyt dæk på, det kan ikke nytte noget at jeg punktere hver gang jeg skal ud at køre, for så ender det med at jeg smadre den i arrigskab

Lappeskum (dem man køber på bl.a. tankstationer) ødelægger dækket på længere sigt. Men mener at Kragen, kender et godt produkt. Jeg kan ikke huske navnet på det Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Dækket skal jo skiftes alligevel :wink:
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jps Skrev:Lappeskum (dem man køber på bl.a. tankstationer) ødelægger dækket på længere sigt. Men mener at Kragen, kender et godt produkt. Jeg kan ikke huske navnet på det Smil.


Det middel jeg fik af kragen, heddder OKO og er ikke skum men en form milk shake Smil.
Jeg har så fået skiftet dæk siden da men har stadig OKO i mine dæk, men har stadig punkteret 3 gange bag på, men sådan er det Smil
Svar
#11
MSJ1982 Skrev:Dækket skal jo skiftes alligevel :wink:

Ja, det skiver du jo. Men mit indlæg, var ment som en oplysning Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Søren26 Skrev:Det middel jeg fik af kragen, heddder OKO og er ikke skum men en form milk shake Smil.
Jeg har så fået skiftet dæk siden da men har stadig OKO i mine dæk, men har stadig punkteret 3 gange bag på, men sådan er det Smil

Du kører jo også dækket helt ned til trådene :P
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: