Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvad kan der være i vejen?
#1
Hej!

Jeg har en suzuki Katana LC der ikke vil køre...

Jeg har haft karburatoren af og renset den og når jeg sprøjter lidt benzin direkte ind i karburatoren starter den med det samme og der kommer masser af benzin ned i svømmerhuset... MEN der kommer ikke noget benzin ud af strålespidsen, hvad kan dette skyldes?

Håber i vil hjælpe!

Vh Dan
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
slet ingen der har en ide?
Svar
#3
Kunne det evt. være vacuum hanen der er i stykker?.

Svar
#4
jamen der løber benzin ned i svømmerhuset, så det burde jo ikke være det...
Svar
#5
Har du haft blæst karburatoren ordenligt igennem ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja det skulle jeg mene og alle små dyser og rør har jeg siddet og renset med et strå fra en stålbørste og blæst igennem...
Svar
#7
Der kommer ikke noget strøm til min elchoker, Kan dette have noget at sige og i så fald er det så min spændingsregulator der skal skiftes?
Svar
#8
Nu har du prøvet at måle mens motoren er igang ?

Og elchokeren drives af din stator, og det er AC den forsynes med Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
DNielsen Skrev:Ja det skulle jeg mene og alle små dyser og rør har jeg siddet og renset med et strå fra en stålbørste og blæst igennem...

Jeg vil mene at der skal en ny dyse til så. Ved ikke om det er så godt at høvle en stålbørste tråd igennem?.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
DarkSide Skrev:Nu har du prøvet at måle mens motoren er igang ?

Og elchokeren drives af din stator, og det er AC den forsynes med Smil

Nej jeg kan jo ikke starte motoren Grin

Ok så det behøves ikke være det der er i vejen?

Mht. dyse, hvad er standard størrelsen på sådan en og hvad sker der ved at købe en større?

EDIT: Forresten mht. det med tråden, det var sådan set bare for at forsikre mig om at der var hul igennem...
Svar
#11
Ved at købe en større dyse drukner du bare motoren, man dyser kun op hvis man ændrer på cylinder/udstødning eller luftfilter.

Kan den heller ikke starte hvis du prøver at holde en hånd foran karburatoren, og så hoppe et par gange i kickstart ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#12
DNielsen Skrev:(...)

Mht. dyse, hvad er standard størrelsen på sådan en (...)

Hvis du er heldig så står det på den, hvis du skruer den ud. Det står på Peugeots, men ved ikke om det er tilfældet med en Suzuki. Smil

Svar


Forum spring: