Søg Garagen Hej Gæst! Register

Min kinroad Chopper kan ikke komme op i omdrejening... hjælp
#1
Jeg har en kinroad chopper, kørte fint i start, men sidste stykke tid, faldt omdrejening og optræk bliv væsenlig dårligt end før. Ked af det

Ved ikke rigtig hvad det fejle, har prøvet at skift dysse og batteri ude(fuldopladt), men hjælp ikke rigtig. Der kan højest komme op i 25 km/t, så kan det ikke mere, omdrejeninge er lidt ujævn og har tendens til at dør ude. Ked af det

Hvor ligger fejle, (karburator, CDI, Tændpole.... Spørgsmålstegn Spørgsmålstegn Spørgsmålstegn ), nu ved jeg ikke rigtig hviken del jeg skal få skift ude. Motor er en honda dax kopi 50cc.

Hjælp hjælp hjælp, venner.......
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det kunne tyde på at ventilerne skal stilles?
Hvis problemet ligesom kom af sig selv, uden du har stillet på noget kan jeg kun gætte på ventilerne.

Evt. snavs i karburatoren.

Er der benzinfilter på din chopper?
Svar
#3
Hej der er en mulighed mere, og den er at dit stempel er revnet, jeg har selv en Regal Raptor, og det er mig bekendt samme motor, og mit stempel revnede, prøv at tage den slange af der går fra motorblokken til luftfiltret, mens den er startet, hvis der kommer røg ud af den er det sikkert dit stempel der er revnet.
Svar
#4
verner Skrev:Hej der er en mulighed mere, og den er at dit stempel er revnet, jeg har selv en Regal Raptor, og det er mig bekendt samme motor, og mit stempel revnede, prøv at tage den slange af der går fra motorblokken til luftfiltret, mens den er startet, hvis der kommer røg ud af den er det sikkert dit stempel der er revnet.

Revnet??? Det lyder spændende, hvornår skete det efter du købte den, og har der ellers været nogle problemer?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#5
Hej det skete efter små 3000 km, og jeg ved ikke med din kilometer tæller, om den tæller rigtigt, min gør ikke, spedometret viser rigtigt, men kilometer tælleren i mit tæller miles.
Derud over har de 4 gummidimser som det bageste tandhjul sidder i været i stykker, og svømmeren i karburatoren var utæt, ellers har der ikke været noget galt, og jeg er såmænd tilfreds nok med den til den pris.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
verner Skrev:Hej det skete efter små 3000 km, og jeg ved ikke med din kilometer tæller, om den tæller rigtigt, min gør ikke, spedometret viser rigtigt, men kilometer tælleren i mit tæller miles.
Derud over har de 4 gummidimser som det bageste tandhjul sidder i været i stykker, og svømmeren i karburatoren var utæt, ellers har der ikke været noget galt, og jeg er såmænd tilfreds nok med den til den pris.

Ok tak for svaret, rent trækmæssigt har jeg hørt det kniber dem i 4 gear, hvordan er din mening med det? Hvad er der gjort ved din og hvad kan den køre i km/t? Hvordan med al den krom, er det begyndt at ruste? Jeg spørger en del da jeg selv har tænkt på at investere i en.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#7
Ja det er rigtigt den trækker ikke ret godt op ad bakke, men jeg har sat
85cc på efter stemplet gik, så der er ikke noget problem længere, derudover er ledningen til begrænsningen klippet, og topfart = 65-70 km i timen.
Svar
#8
verner Skrev:Ja det er rigtigt den trækker ikke ret godt op ad bakke, men jeg har sat
85cc på efter stemplet gik, så der er ikke noget problem længere, derudover er ledningen til begrænsningen klippet, og topfart = 65-70 km i timen.

Er det originalt Honda kit eller noget kineseri du har sat på? Gider du svare på de andre spørgsmål også?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#9
jeg ved ikke om det er originalt, og rust er der ikke noget af, og kromen fejler heller ikke noget.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
verner Skrev:jeg ved ikke om det er originalt, og rust er der ikke noget af, og kromen fejler heller ikke noget.

Hvad kunne den køre i km/t inden du skiftede cylinder?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#11
ca det samme, det eneste man får ud af større cyl er bedre træk, og hurtigere op i fart.
Svar
#12
verner Skrev:ca det samme, det eneste man får ud af større cyl er bedre træk, og hurtigere op i fart.

Ok tak
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar


Forum spring: