Søg Garagen Hej Gæst! Register

125cc fart
#13
Havoc Skrev:Jeg tror nu det er muligt at få en 125cc 4takter over de 85km/t efter en gps uden turbo/kompressor osv. Lidt højere gearing, en stor karburator (har læst mig frem til at det er max 30mm på 125ccm) som næsten leverer for meget benzin, en udstødning med ingen/næsten ingen modstand i og et luftfilter med mindst muligt modstand (der skal dog være lidt).

Min Agility (89ccm) går de 75-80km/t ifølge gps. 90km/t er opnåeligt, hvis der er absolut vindstille eller medvind. Hver km/t over 70km/t tager dog laang tid:

http://www.youtube.com/watch?v=TuVIq0Zypdw

Edit: Og det er endda med standard knast og standard gearing. Alt andet er så ikke standard :P 80km/t på mit speedo svarer til ca 72km/t efter gps'en (I videoen svarer det vel ca til de 85km/t gps som topfart). Da motoren ikke var ved at falde fra hinanden havde jeg den oppe over 100km/t efter gps. Det var dog ned af en meget lang bakke og var 2 enestående tilfælde for at se hvad den max kunne. Det var dog meget ubehageligt at køre ved den hastighed. Selvom dækkene var afbalanceret til 150km/t, rystede den en del og virkede i det hele taget meget let (Som om der ikke skulle meget til at vælte den af vejen).


Nu har jeg sådan en full race NC udstødning på, er der meget modstand eller næsten ingen?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Den NC udstødning jeg havde på, havde næsten ingen modstand. Der var mere eller mindre fri gennemgang. Vil skyde på det er det samme for din.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#15
Havoc Skrev:Den NC udstødning jeg havde på, havde næsten ingen modstand. Der var mere eller mindre fri gennemgang. Vil skyde på det er det samme for din.


Vil en ny vario gi noget fart/ optræk som er værd at betale for eller er det bedste bare at købe større karbu, mener det en 24mm jeg har på nu.
Svar


Forum spring: