Ja sprintens instruktionsbog er rent ud sagt elendig, står intet om det 3-500 km ventil og olie skift alle snakker om, der står heller intet om tændrørets placering eller hvordan det tages ud selvom man selv har fundet ud af hvor det er.
Men man får jo hvad man betaler for og har da heller ikke nogen beklagelse af kørsel, kører skam fint.
Pillede selv skjold og sæde af igår og prøvede at stille ventiler men det er godt nok noget møg og næsten ingen plads til at komme til det nederste ventil, men jeg håber de er indstillet korrekt ellers sker der hvad?
Har også skiftet både motor olie og gear olie, dog forstår jeg ikke hvordan man har lavet det hul til gear olie vandret, der kommer jo en del retur ud af hullet og påfyldning tager nok ca 30 minutter for den lille flaske på 110ml det kan da ikke være rigtigt?.
Kan huske at have set billeder og guide af gearolie skift med 2 skruers opmærkning, rød og blå for aftapning og påfyldning, der skete intet ved at skrue disse 2 ud, kun da jeg tog bundskruen til gearolien kom det ud.. så hvad gør den nederste aftapnings skrue på siden der var markeret som skulle ud/ind ved gearolie skift?
Denne olie jeg havde købt til gear,
http://www.thansen.dk/product.asp?c=4244...1388060388
Lavede et lille hul og prøvede over et halv time at få det meste ind igennem det vandrette hul, så aner ikke om det er korrekt gjort, nogen der kan forklare eller har en bedre løsning?