Søg Garagen Hej Gæst! Register

Effekt af dyse og rulle skift?
#1
Hej alle!

Jeg har nu endelig fået skiftet dysen til en 94 her til morgen og igår aftes satte jeg 6.0 grams ruller i min giantco sprint, har lige været ude og prøvekøre den, men ved faktisk ikke om det er bedre eller værre, der er lige et sekund eller 2 tøven når man giver gas i starten, derefter tager den ellers ok fat og kommer derop af, max hastighed er 70 på spedo, så omkring de 60 altså.

Vil bare lige sige at den guide i at skifte dyse ikke så ud til at være helt korrekt til en sprint, så længe benzin slange sad på blev den ved med at smide benzin ind i svømmehuset, fandt jeg ud af efter at have 3 kopper med benzin stående, da jeg tog slangen af og tømte huset ved at vende det, så holdt den op med at dryppe benzin fra huset.

Fik dog smadret 2 skruer let i toppen, så de er strammet med en tang, skal hente 2 nye skruer idag og skifte senere.

Spørgsmålet er om jeg skal prøve at skifte til 5.5 grams jeg har liggende for at se om optrækket i starten bliver bedre?
VGA Digita 2013 30 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
Jeg køre med 6,5g og det holder jeg mig til, jeg synes det er der den kører bedst.
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#3
altså standard.... syntes den går højt i tomgang, skal måske stilles lidt ned, men kan være jeg skal prøve imorgen at skifte til 5.5 grams ruller, skal man skifte dyse tilbage hvis ruller går tilbage til standard ruller?
VGA Digita 2013 30 km/t
Svar


Forum spring: