Søg Garagen Hej Gæst! Register

Overfald på ældre mand
#1
Desværre læser man jo om dette næsten hver dag for tiden, og det kan man i en del tilfælde takke de åbne grænser for. Luk dem for H..... .

Og her tænker jeg naturligvis også på mine forældre, der bor i et øde område hernede. De er meget udsat for sådanne tumper vil jeg mene, eftersom de bor tæt på færgerne hernede.

Overfald på ældre mand.

Jeg anskaffer mig snart et eller andet forsvarsmiddel, gør jeg.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jps Skrev:Desværre læser man jo om dette næsten hver dag for tiden, og det kan man i en del tilfælde takke de åbne grænser for. Luk dem for H..... .

Og her tænker jeg naturligvis også på mine forældre, der bor i et øde område hernede. De er meget udsat for sådanne tumper vil jeg mene, eftersom de bor tæt på færgerne hernede.

Overfald på ældre mand.

Jeg anskaffer mig snart et eller andet forsvarsmiddel, gør jeg.

Hvis man har plads, tid og penge er en stor grim hund et godt forsvarsmiddel Smil

Men sørgeligt er det. Hvor må det være så urealistisk og ulækkert at være i den situation som den ældre herre.
Svar
#3
SLK Skrev:Hvis man har plads, tid og penge er en stor grim hund et godt forsvarsmiddel Smil

Men sørgeligt er det. Hvor må det være så urealistisk og ulækkert at være i den situation som den ældre herre.

Min mor kan ikke li' hunde, så det er udelukket.

Han har det ikke godt i meget lang tid fremover, vil jeg tro. Uanset, hvor meget hjælp han så end får, ovenpå den oplevelse. Og så for sølle 1100 kr. Man føler sig snart ikke tryg, i sit eget hjem mere.
Svar
#4
Køb en stor Pitbull, så gør de dig ikke noget.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#5
Kristian12 Skrev:Køb en stor Pitbull, så gør de dig ikke noget.

Jeg skal ikke ha' en dræberhund, eller hund i det hele taget.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Køb en tazer? Smil
Svar


Forum spring: