Søg Garagen Hej Gæst! Register

Cdi på giantco sprint ?
#1
Hej, fandt en cdi til sprinten: http://www.scooter-shoppen.dk/composite-...item=17058 Grin Nogle der ved om den rent faktisk virker ? Eller er der stadig kun den noget dyrere fra protuna der dur ? :? Spørger fordi jeg har brændt nallerne en gang på sådan en Græder
Inde i enhver motor banker et hjerte af mekanik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
`DU kan evt prøve at spørge dem ad, jeg har også prøvet med 2 Cdi'er inde fra scooter-dele
de virkede ihvertfald ikke

Der står heller ikke hvor mange ben der er på

Ellers så hvis du har råd så har de en der virker på Protuna
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#3
Det er kun den fra Protunas der virker, og den virker upåklageligt, har selv en på scooteren.
Svar
#4
Hvor meget giver det egentlig oven i de cirka 60 km/t på speedometeret, når man skifter til en ubegrænset CDI?
70 km/t?
Og vil det give en lille smule at sætte et større forrør på en 4-takter?

PS. Jeg ejer en Giantco Stealth
Svar
#5
Hej. MSJ1982 Jeg købte også en derinde og den skulle virke hvis bare jeg satte ledningerne som på deres tegning. PUF sagde sikringen da tændingen blev drejet. En elektrikker målte både den gamle og den nye igennem. Den nye havde en direkte kortslutning mellem plus og stelforbindelse. Men den er testet fra fabrikken påstod de, så ingen bytning ! mortenlala Ja så må jeg bide i det sure æble og tigge finansministeren inden det bliver helt vinter. Glove Ja jeg er også spændt på hvad det giver. Min sprint er med 70'er kit og 4,5 gr. ruller og farer op på omdrejningsbegrænseren med det samme. Og i princippet skal en 4 takter bare af med møget med så lidt modstand som muligt. Men om det giver det store på de her små 4 takter tvivler jeg på. Er der nogen her der har prøvet at lege med forrør/udstød. på 4 takterne ??
Inde i enhver motor banker et hjerte af mekanik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
vf500f2 Skrev:Er der nogen her der har prøvet at lege med forrør/udstød. på 4 takterne ??

Du skal op over 80 cc før det bliver nødvendig at skifte udstødning, men ved ikke til hvilken.
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Suzuki Wagon 1,3 aut.gear årg. 2005
Svar
#7
vf500f2 Skrev:Hej. MSJ1982 Jeg købte også en derinde og den skulle virke hvis bare jeg satte ledningerne som på deres tegning. PUF sagde sikringen da tændingen blev drejet. En elektrikker målte både den gamle og den nye igennem. Den nye havde en direkte kortslutning mellem plus og stelforbindelse. Men den er testet fra fabrikken påstod de, så ingen bytning ! mortenlala Ja så må jeg bide i det sure æble og tigge finansministeren inden det bliver helt vinter. Glove Ja jeg er også spændt på hvad det giver. Min sprint er med 70'er kit og 4,5 gr. ruller og farer op på omdrejningsbegrænseren med det samme. Og i princippet skal en 4 takter bare af med møget med så lidt modstand som muligt. Men om det giver det store på de her små 4 takter tvivler jeg på. Er der nogen her der har prøvet at lege med forrør/udstød. på 4 takterne ??


DU kan vel ikke køre ret stærkt med 4.5 grams ruller ?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#8
MSJ1982 Skrev:DU kan vel ikke køre ret stærkt med 4.5 grams ruller ?

Jo det kan man sagtens, tror stadigvæk min ramte de ca 57 kmt, 70 75 på speedo.
men den var da lidt sjov i optrækket, men kørte fint på toppen. og mine var 4gr.
Svar
#9
Hej
Jeg kørte med 4,5g men nu kør jeg med 5,5g og vil ned i 5g (Dr.Pulley).
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Suzuki Wagon 1,3 aut.gear årg. 2005
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: