Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fræse i blokken
#1
Jeg har netop købt et nyt 70cc cylinderkit, og derfor vil jeg vide hvor i blokken jeg skal fræse for at det kan være der. Og er der andre ting jeg skal gøre?
Aprilia sonic 2005, 6000km
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
jenner93 Skrev:Jeg har netop købt et nyt 70cc cylinderkit, og derfor vil jeg vide hvor i blokken jeg skal fræse for at det kan være der. Og er der andre ting jeg skal gøre?

Der sidder en begrænsning i krumtaphuset, og den burde være let at få øje på, da den formentlig stikker lidt ud. Jeg kender dog ikke Sonic'en godtnok, til at vide præcis hvor den sidder.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Og den skal jeg bare fræse væk? Smil

Har hørt noget om at jeg skal fræse i mit varioskjold, men det ved jeg ikke om det kan passe?
Aprilia sonic 2005, 6000km
Svar
#4
Det er ret lige til Blink med øjet Du kan jo lade to af dine pinbolte sidde i, eksempelvis de to øverste, og så kan du sætte din nye cylinder ned i, for at se hvor du skal skære for at den kommer ned i, og så er det jo bare at fræse fint nok til at den kan komme ned i blokken Blink med øjet MEN! husk en fugtig klud ned i krumtaphuset da du jo nok helst ikke vil have metalstumper derned Blink med øjet og evt. støvsug bagefter.

Men der burde kun være 3 "tappe" der skal fræses for at skørterne på cylinderen kan komme ned i blokken Grin
Svar


Forum spring: