Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ang. PGO Hot 50.
#1
Hejsa derude :-)

- Jeg skal snart til at have scooter, og jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om en PGO Hot 50.


.......

- Hvis du har eller har haft en PGO Hot 50, hvordan kørte den så?
- Er de slidestærke?
- Nemme at tune?
- & billige i reservedele?

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres svar, så jeg kan bliver lidt klogere på hot 50´en, da jeg snart fylder 16 Blink med øjet

Vh Kris
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Søren26 har køret ca. 70.000km på han på ca. 2½ :wink:
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#3
Hot 50 er en rigtig lækker maskine, jeg har selv haft et par stykker af dem nu.
De køre rigtigt godt, og hvis du vedlige holder den, tror jeg på den holder evigt, hot50 er en af de nemmere scootere at skilde ad (Og derved kunne montere tundele) - Den er billig i reserve dele da den har sine søskende scootere (Pmx, big max, dr big, osv) at dele sine dele med.
Har haft utallige scootere :D - Har en PGO PMX No Fear :scooter:
Svar
#4
En hot er en utrolig god maskine. men hvis du vil tune så er det ikke den du skal vælge. mange siger at de er gode så længe man ikke begynder at pille ved den. tag hellere en Stalker eller noget andet hvis du har tænkt dig at tune den hårdt Smil)
Svar
#5
Hej igen, tak alle tre for jeres svar, syntes at hot 50 lyder som en rigtig god scooter :-)

Mtk SYGT! 70.000! :O
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Shakon Skrev:En hot er en utrolig god maskine... men hvis du vil tune så er det ikke den du skal vælge. mange siger at de er gode så længe man ikke begynder at pille ved den. tag hellere en Stalker eller noget andet hvis du har tænkt dig at tune den hårdt Smil)

Hvad er det for noget pjat at skrive, med at man skal vælge en anden scooter hvis man vil tune sin Hot50. Den kan sagtens tåle at blive tunet. Det eneste der skal gøres ved den hvis man vil grovtune den er at skifte til en bedre krumtap end den originale.

Jeg kørte i knap 8½ år (106.000 km) med sportstun på min Big1 (samme motor som Hot50) uden de store problemer andet end slidtage, på diverse dele. Slidtage kan ikke undgåes, heller ikke på en Stalker, eller andre mærker.

Så det argument med at en Hot50 er for dårlig at tune, må du længere ud på landet med.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Kriz-94 Skrev:Hejsa derude :-)

- Jeg skal snart til at have scooter, og jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om en PGO Hot 50.


.......

- Hvis du har eller har haft en PGO Hot 50, hvordan kørte den så?
- Er de slidestærke?
- Nemme at tune?
- & billige i reservedele?

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres svar, så jeg kan bliver lidt klogere på hot 50´en, da jeg snart fylder 16 Blink med øjet

Vh Kris


Jeg kører selv på en Hot50, hvor skiven er fjernet og kører med en JK udstødning. og nu har den lige rundet 76.000km og den blev købt fra helt ny i April 2008.

Og selvom jeg har skiftet 4-5 udstødninger pga tilstopning, kører på det 3 cylinder kit og vario nr 2 og kobling 2. Plus dæk skifte Smil og en ny Starter motor ( sådan at El starten virker , død efter 75.000km)

Ja så klarer jeg ik over noget, den kører bare derud af
Svar
#8
Lyder rigtig fedt!
Svar
#9
Jeg må sige som de andre, alle de dårlige ting man har hørt om PGO. det er sku ikke rigtigt halvdelen af det Blink med øjet Hot 50én er en utrolig god og stabil scooter, og den er lige til. (Men har dog fundet ud af at krumtappen ikke er så glad for min hammer) Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Siger bare hvis du vil "rigtig" tune den så vælg hellere en anden. der er forskel på at tage skiven og smæk en anden uds på end at skifte en masse ting i motor
Svar
#11
Det burde så måske nævnes at Søren har brugt over 6 gange nyprisen på at holde den Hot50 kørende.

Så den har ikke ligefrem været billig.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#12
DarkSide Skrev:Det burde så måske nævnes at Søren har brugt over 6 gange nyprisen på at holde den Hot50 kørende.

Så den har ikke ligefrem været billig.

Men han har også været på værkstede med den hver gang.
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar


Forum spring: