Havoc Skrev:Jeg kører med Naraku Crossover. Udstødningen er CE mærket og ABE godkendt til en Agility (Lovlig). Jeg har dog pillet begrænsningen i min, så den er knapt så lovlig
Den er godt nok både CE-mærket og godkendt til gadebrug, men det er en lidt "hidsig" potte, hvis man gerne vil være lidt diskret :wink: . Hvis den har "tragt" i forrøret, må det bero på den almindelige misforståeles hos nogle fabrikanter, at alle potter skal være droslet i Europa, eller, de bare tager potterne fra totakterne, og ændrer ophænget, så de også passer på firtakterne. Dette, er dog ikke tilfældet med Naraku, der laver specifikt til GY6'ere. Ifølge typegodkendelsen, er der ikke påtegning om, at Agility skal være droslet i udstødningen.
Af diskretionshensyn, ville jeg nok vælge Narakus Street, eller Leovince 4T-Racing, idet, "knækpotter" stadig pirrrer til
olice: undersøgelsestrang, selvom de er fuldt lovlige. Da der heller ikke er nogen effektforøgelse at hente, på den lille GY6-motor, er knækpotter bare et irritationsmoment, der øger risikoen for, at blive standset i tide og utide.