Søg Garagen Hej Gæst! Register

Elstart virker ikke
#1
Hej.

Min elstart på min pgo hot 50 har ikke virket i lang tid. Den startede med at lyde som om den snurrede rundt og til sidst sagde den ingenting. Jeg troede jeg kunne ordne det med et nyt batteri, men det er det samme.
Den siger ingen ting. På kickstart er der ikke de store problemer resten virker sådan okay. Er der nogle der ved hvad der kan være galt?.

Tak på forhånd.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
jammin Skrev:Hej.

Min elstart på min pgo hot 50 har ikke virket i lang tid. Den startede med at lyde som om den snurrede rundt og til sidst sagde den ingenting. Jeg troede jeg kunne ordne det med et nyt batteri, men det er det samme.
Den siger ingen ting. På kickstart er der ikke de store problemer resten virker sådan okay. Er der nogle der ved hvad der kan være galt?.

Tak på forhånd.

Du skal såmænd bare ud og købe en ny elstarter til 3-400 kr, så starter den igen med den nye på Smil. Den du har på er gået død lyder det til.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Hvor kan jeg købe sådan en elstarter henne? har prøvet og søge på elstarter men der dukker intet op.
Svar
#4
jammin Skrev:Hvor kan jeg købe sådan en elstarter henne? har prøvet og søge på elstarter men der dukker intet op.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=4171...1712460062
:wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Tak kragen Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nu har jeg selv en Speedfight2 og skal ikke kunne sige om tingene er anderledes på en PGO men da min elstarter begyndte at sige underlige lyde og ikke virke købte jeg ikke bare en ny.

Hvis du kan høre at den virker men ikke tager fat og får starter knallerten så prøv at pille kickstarter skjoldet af og så rense på indersiden hvor kickstarteren sidder. Mit problem var at den var blevet beskidt og derfor ikke kunne trække hurtigt nok rundt til at få gang i knallerten. Efter at have renset med stålbørste og givet det fedt så startede den som smurt bagefter.

Kan ikke huske om en ny sikring kan være problemet. Tvivler jeg på.
Svar
#7
har du skiftet sikringen ?
johnni bravo til undsætning
Svar


Forum spring: