Søg Garagen Hej Gæst! Register

tun scooter til banekørsel.
#1
Hej. Jeg kunne godt tænke mig at starte med at køre på bane med en scooter. Den skal være tunet rigtig kraftigt og have et godt optræk og gerne køre over 100km/t.

Jeg har overvejet at købe en aprilla rally men er der en bedre model der kan holde til mere?

Køber gerne brugt. Scooteren må gerne være standart men tun gør skam slet overhovedet ikke noget. Mit bugdet ligger på ca. 5000kr uden tun. Også kan alle tundelene lægges oveni bagefter ;-)

Kom frisk med nogle bud :-D
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
metallica2 Skrev:Hej. Jeg kunne godt tænke mig at starte med at køre på bane med en scooter. Den skal være tunet rigtig kraftigt og have et godt optræk og gerne køre over 100km/t.

Jeg har overvejet at købe en aprilla rally men er der en bedre model der kan holde til mere?

Køber gerne brugt. Scooteren må gerne være standart men tun gør skam slet overhovedet ikke noget. Mit bugdet ligger på ca. 5000kr uden tun. Også kan alle tundelene lægges oveni bagefter ;-)

Kom frisk med nogle bud :-D

Er du klar over hvad der kræves, inden du overhovedet kommer til at køre på bane? Altså hvis du vil køre i klub? Smil Jeg ved ikke om der stilles krav, hvis det kun er en fritidsbeskæftigelse.

Ellers kan du få mere at vide her: PTL.

Og jeg vil mene at en Gilera Runner (gammel model), eller den gamle ZIP er de bedste scootere til baneræs.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Jps Skrev:Er du klar over hvad der kræves, inden du overhovedet kommer til at køre på bane? Altså hvis du vil køre i klub? Smil Jeg ved ikke om der stilles krav, hvis det kun er en fritidsbeskæftigelse.

Ellers kan du få mere at vide her: PTL.

Og jeg vil mene at en Gilera Runner (gammel model), eller den gamle ZIP er de bedste scootere til baneræs.

Hvad mener du? Altså der er meget arbejde med sådan en scooter inden man kommer på banen?
Svar
#4
metallica2 Skrev:Hvad mener du? Altså der er meget arbejde med sådan en scooter inden man kommer på banen?

Både meget arbejde med scooter (den skal jo være sikker at køre på Smil ), men også papirarbejde, hvis det er race på klubplan du vil køre.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Jps Skrev:Både meget arbejde med scooter (den skal jo være sikker at køre på Smil ), men også papirarbejde, hvis det er race på klubplan du vil køre.

Jeg vil ikke køre løb osv. Bare træning.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
metallica2 Skrev:Jeg vil ikke køre løb osv. Bare træning.

Okay.Så stiller sagerne sig lidt anderledes Smil. Så skal du bare finde en bane at træne på. Ved så ikke, om det kræver indmeldelse i en klub.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Mener at mange gerne vil have at man er indmeldt en klub, så de ved, at man ved hvad man laver Blink med øjet
Svar
#8
Du kommer ikke langt for 5000kr
Svar
#9
Shakon Skrev:Du kommer ikke langt for 5000kr

Og det er du sikker på ?

Jeg kendte en gut han solgte en Gilera Runner med fuld Polini Evo opsætning til 3500 kr.

Og den kunne ellers flytte sig !
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: