Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tun til Jog R?.
Hej. Jeg skal have købt noget tun til min Jog R.
Tunet skal bruges til dagligt brug, og have massere af km i sigSmil.
Jeg skal have ny cyllinder og udstødning.
Scooteren skal ikke være 'vildt' hurtig, men må da godt kunne køre de 70-80stk'er.
-Og så skal den se så std. ud som muligt.
Har kigget på Polini Sport 70, med TP Powered udstødning.
Ville det være godt?.

Hilsen JonasSmil
Yamaha Jog R.
8764 KM.
65 KM/T På Toppen.
Helt STD.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

OBS!. Cylinder skal kunne passe i min blok som er begrænsetSmil.
Så hvis i syntes en anden cylinder ville være bedre skal i lige huske detBlink med øjet
Yamaha Jog R.
8764 KM.
65 KM/T På Toppen.
Helt STD.
Svar
ikke meget hjælp og hente på den her sideSmil
Yamaha Jog R.
8764 KM.
65 KM/T På Toppen.
Helt STD.
Svar
Tålmodighed er en sund ting. Btw, du kan altid skrive en uforpligtende mail til speedline hvis det er, de giver gerne rabat hvis man skriver en mail. Prøv det.
Svar
Pazia_ Skrev:ikke meget hjælp og hente på den her sideSmil
Dette er ikke en alarmcentral, med døgnbemandet stand-by Griner . Folk svarer, når de har tid, lyst og lejlighed :wink: .

Du vil have et holdbart kit, der også yder noget. Så vil mit valg nok være et Top Performances Trophy kit. Det er et bundsolidt støbejernskit, der kan køre mange kilometer, og til daglig brug, yder det, det skal. Hertil måske en diskret CE-mærket Giannelli Go, der dog leveres med en lille begrænsning i forrøret 8) . Sammen med en 19mm karburator, vil du snildt, kunne få den til at køre 70-80 km/t, hvis det er det, der er formålet Frækhyy: .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Hvor meget vil det koste, altså det du foreslog admin?
Jeg har en Jog R fra '05.
Svar
Det skulle måske lige nævnes at Jog R er voldsomt lavgearet, så hvis der skal hentes fart ud af sådan en så skal gearingen altså skiftes.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar

Forum spring: