Søg Garagen Hej Gæst! Register

Drukner ved bundgassen.
#13
-Glemte at sige jeg rodede i en kasse med gamle ting hvor jeg fandt en choker som passede Smil Så derfor fik jeg den til at stå i tomgang nuSmil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Kragen, det har jeg skam også Smil. Det var bestemt ikke ment som noget ondt.

Jeg gav bare en forklaring på hvorfor jeg ikke forstod det rigtigt :wink:
Piaggio NRG Power DT - årgang 2004 - 7700 km
Svar
#15
Mokri, hvordan opfører scooteren sig når du holder gassen i bund?
Går den ud eller hvordan og hvorledes? Smil
Piaggio NRG Power DT - årgang 2004 - 7700 km
Svar
#16
n1kko Skrev:Kragen, det har jeg skam også Smil. Det var bestemt ikke ment som noget ondt.

Jeg gav bare en forklaring på hvorfor jeg ikke forstod det rigtigt :wink:
Jeg opfattede det skam heller ikke, som noget "ondt" :wink: .

Har man "rodet" med knallerter et stykke tid, har man, og jeg, let ved, at "glemme", at gøre opmærksom på det "elementære", når man skal finde fejl. Den tomme benzintank, er et godt eksempel Griner . Det kan så godt være, at de mere erfarne tager det som en personlig fornærmelse, hvis man spørger, om de har tjekket, om der er benzin i tanken, men det, bliver så deres problem. Dette er ikke et forum for erfarne "hard-core tunere", men et forum, hvor nybegyndere kan udveksle erfaringer med andre, mere eller mindre erfarne brugere. Vil man undgå at blive stødt på manchetterne over et råd om, f.eks. at tjekke, om der benzin i tanken, kan man jo bare skrive hvad, man har tjekket, så vi ved, hvor stort, erfaringsgrundlaget er, hos spørgeren :wink: . Vi er jo alle begyndt med at kravle, før vi kunne gå; men ofte er det hos den glade amatør, man skal finde de fiffige løsninger, eller hos andre, med en teoretisk viden, der ikke direkte har med knallerter, at gøre - eller har haft olie på fingrene - man skal finde de gode forklaringer. Manglende kedelig teoretisk viden, er den hyppigste årsag til, at selv "erfarne" tunere ikke opnår, hvad, de drømmer om. Når tro, erstatter viden, går det ofte galt :oops: . At tro, at en knækpotte også vil give øget effekt på en lille firtakter, når den gør det på en totakter, er et godt eksempel på, at man blander æbler og pærer.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#17
Det har du da ret i Smil.
Da jeg startede anede jeg dårligt hvad en karburator var, og hvad der var forskel på 2-takts og 4-takts :P
Piaggio NRG Power DT - årgang 2004 - 7700 km
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Altså den går ud efter druknelyden, efter nogle sekunder.. :? Kan du evt have en forklaring på det?
Svar
#19
Altså den går ud efter druknelyden, efter nogle sekunder.. Kan du evt have en forklaring på det?
Svar
#20
Du skriver at den kan komme lidt op i fart efter bump osv ? Tyder på at det er din flyder i bundkaret af karburatoren som står forkert, og derfor er der altid for lidt benzin i bundkaret.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#21
Okay. Og dvs. at den står forkert. Kan den evt være utæt? kan man indstille på flyderen?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: